luni, 20 decembrie 2010

Zi petrecuta in baie

Azi se pare ca am una din zilele alea naspa pe care le incep cu mult timp petrecut. Se mai intampla :D
Ma duc pe la JocShop.ro mai tarziu, sa extrag o parte din castigatorii premiilor Genius la concursul de lansare de Cataclysm si avand in vedere cat de uratzel sunt eu, dureaza sa ma fac prezentabil ca sa dau bine in filmulet.
Hi hi, o sa pun filmuletul pe Youtube, sa se vad ce purcelino gras m-am facut de cand nu prea mai alerg sa prind metroul sau 301-le.
Trebuie sa ma duc din nou la antrenamentele de tir cu arcul, m-am cam ruginit si neglijat partea asta. Poate imi gasesc si niste cursuri de gatit, asta cred ca mi-ar place. Iar de foto, mai la vara, cand peisajul e ce va mai variat decat craca inghetata, boschetar inghetat, masina inghetata, catel inghetat samd.
De dansat nu imi place, urasc, urasc, URASC! Nu vreau sa invat, ma opun ideii sa merg la cursuri de dans.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu