miercuri, 22 decembrie 2010

TRON Legacy

Weekendul trecut m-am deplasat personal, adica pe picioarele mele mele personale, la Mall Vitan, singurul mall adevarat pentru mine. Stiut fiind cat de nesociabil sunt eu, ce putea sa ma faca sa ies in lume, altceva decat continuarea unuia dintre cele mai bune filme din anii '80: Tron.
Povestea este relativ simpla, tipul programator de la departamentul de IT este transportat in lumea interna a calculatorului. Pentru mine, a fost unul din filmele care probabil m-a influentat in pasiunea pentru IT.
Continuarea se petrece in vremurile aproximativ contemporane cu noi, fiul programatorului din prima parte este orfan pentru ca mama sa a murit iar tatal e disparut de ani buni. Un set de circumstante face ca el sa ajunga in reteaua din prima parte, unde da peste o lume ce a evoluat in timpul trecut de la primul film.
Evident, taica'su e pe acolo, e si un ala rau, o gagica foarte buna, ceva actiune si foarte multa muzica marca Daft Punk. De fapt muzica face tot filmul, este foarte bine aleasa si sincronizata cu actiunea, doar la Mass Effect am fost mai impresionat de coloana sonora.
E un film de vazut, chiar pentru cei care nu sunt obsedati de IT, ca mine.

4 comentarii:

  1. Filmul asta e pe departe cel mai bun de la sfarsitul acestui an mai ales din genul SF>

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-a palcut ca cei care au faut Tron au gestionat cu bine fiecare dolar din cei 300 de milioane pe care i-au avut in buget.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am fost la premiera filmului si am vazut ca unii si-au mai luat bilet si dupa ce s-a terminat pentru ca le-a placut super mult.

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-am dat seama ca Daft Punk in combinatie cu Jeff Bridges si cu efectele 3D au un rezultat foarte tare si eficient pentru public.

    RăspundețiȘtergere