luni, 13 decembrie 2010

Cum sa fii bou, editie de sarbatori

Habar n-am ce m-a apucat de am avut un acces de bunatate, probabil un fel de molipsire cu contagiunea care este spiritul sarbatorilor de iarna, altfel nu vad cum sa imi explic.
Vine la mine o panarama de personaj, care se crede fotograf, sa il imprumut cu bani ca sa isi ia un UPS nou pentru ca al lui MicroDowell murise cu zile. Ceea ce e normal, daca tinem cont ca era o porcarie chinuita cu cine stie ce janghina de sistem si cu reteaua electrica din Romania.
Ii arat cateva modele de inceput de gama daca tot stiu de unde se pot cumpara unele mai reusite si bine facute. Nu, ca vrea unul cu mai multi W si evident mai scump. Si-alege un model de APC mai serios, ma tine ca sa afle cum e cu banii si in cele din urma imi confirma ca sa il luam. Eu sacai lumea mai departe, chiar nu am idee ce-o fi fost in mintea sa deranjez atatea persoane pentru un idiot, se face factura, ramane sa dam banii...
Si primesc SMS de exponentul seriozitatii care nu este ca sa mai astepte UPS-ul, ca a gasit service-ul si ca poate isi rezolva rahatul lui acolo cu bani mai putini. Asta dupa ce m-a regulat la cap sa il imprumut cu bani, sa ii factureze vanzatorul APC-ul nou. Bineinteles ca nu mai putea sa astepte, ca doar pusesem ceva lume la munca pentru el si nu zici ceva ca sa o dai intoarsa.
Asa ca m-am ales eu cu un APC destul de misto, taica'miu cu un cadou neasteptat de Craciun. Si un cretin mai putin in mess (sters, ignore), in mobil (apelurile puse la casuta vocala direct) si de FaceBook trebuie sa il scot.
Macar ii place lui taica'miu cadoul, chiar daca pe mine cel mai mult ma enerveaza ca am fost idiot si-am vrut sa ajut. Nu dom'le, pe unii trebuie sa ii lasi sa moara naibii.
Amuzant a fost o prietena buna, care se astepta sa reactionez luand orice doar cu banii inainte, a fost surprinsa de masurile drastice, zice ea. Nu se poate sa ma faci sa par un idiot neserios, fara consecinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu