miercuri, 22 decembrie 2010

Interactiuni de pe urma blog-ului

Nu cred ca am povestit vreodata ce se intampla dupa ce scriu pe blog. De multe ori, revin si citesc, ma gandesc daca am exprimat corect ceea ce cred, daca este conform cu realitatea sau exagerat. Si mai editez, ca sa reflecte  in mod corespunzator.
Spre mirarea mea, am un oarecare numar de cititori si mai ales cititoare, care interactioneaza cu blog-ul meu si cu mine pe diverse subiecte. Direct sau prin casuta Pingbox inclusa.
Cel mai mult ma mira ca am de exemplu persoane de sex feminin care imi cer sfaturi in privinta relatiilor lor cu barbatii lor, fecioare sau nu. Stiu, surprinzator! Iar eu fac tot ce pot ca sa raspund cat de bine stiu.
Ce ma intreaba lumea despre un produs oarecare despre care am scris ceva, nu ma mira deloc, este normal.
Iar cel mai putin primesc pareri despre cum sunt eu, exista o prietena buna care imi mai atrage atentia cand o iau pe miriste aici, ca sa nu o iau in viata reala.
Cine ma stie de mult ani ma apreciaza dincolo de misoginism, supararile mele si accesele de luat pe carare, dar putina lume are rabdare sa ajunga dincolo de aceste bariere pe care le ridic. Presupun ca e si asta un proces de selectie dubla, eu pe ei si ei pe mine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu