joi, 3 februarie 2011

Victorinox prin TMB

Victorinox este briceagul cu care umblu eu peste tot, pentru ca nu se stie niciodata cand am nevoie de o lama ascutita sa imi fac o salata de legume. Iar TMB este Tribunalul Municipiului Bucuresti.
Avand eu treaba cu niste acte prin TMB, m-am plimbat pe acolo cu backpack-ul in spate. In backpack Victorinoxul pus la loc de cinste intr-un buzunar.
Poate unii nu stiti, dar la intrare in TMB trebuie sa treci prin detector teoretic de metal iar bagajele sunt inspectate cu versiunea de mana. Am intrat de nu am avut nici o treaba, nu a piuit nimic de nici un fel desi e ditamai briceagul cu nspe functii si lamele, desfacatoarele si tirbusoanele aferente. Draci, nimic!
Oare cu ce iatagan trebuia sa umblu ca sa ma descopere ca sunt taliban? N-am idee.
De-abia acasa mi-am dat si eu seama ca ma plimbam cu instrumentul incadrabil la arme albe dupa mine, pentru ca il am tot timpul la mine uitasem de el.
P.S. Chiar nu ma prind ce ii impiedica pe unii sa isi rezolve problemele din justitie direct cu arma in mana, ca la intrare in TMB sigur nu te gasesc.

2 comentarii:

  1. briceagul e mic si probabil aparatele sunt setate sa nu reactioneze prea sensibil la obiecte mici. poate mai intra femei cu pensete, pile, forfecute de unghii; sau barbati cu unghiere. asa ar piui si la cheile de la masina ca tot metal e.
    in mod sigur daca ai lua un satar de bucatarie ar piui. incearca, lol! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E mic pe dracu', lama de peste 5cm plus tot restul de lame, ustensile si functii pe care le are. E un model bine dotat, stii tu, daca ajung pe insula din Lost sa am cu ce ;)

    RăspundețiȘtergere