joi, 24 februarie 2011

Asumarea alegerilor online

Exista acest blog pe care am o atitudine recalcitranta, misogina, agresiva, cinica, ironica si rad, imi bat joc, comentez si infierez greselile altora, cat de proaste sunt femeile, ce dezgustatoare este lumea etc. si in general se poate spune ca sunt usor sociopat cu un mic complex de superioritate.
Pentru Libertatea.ro, acea foaie de canal a ziarelor romanesti, am alta identitate pe care o folosesc ca sa ii injur pe tampitii aia si sa le dau peste bot cu toate articolele imbecile pe care le abereaza.
Iar pe FaceBook imi fac de cap cu un cont al meu pentru cunostiinte, unul pentru agatat si batut joc de muieri, unul pentru afaceri ca sa imi tin separate activitatile si sa nu se influenteze sau suprapuna.
Nici una din identitati nu ma reprezinta in totalitate, sunt doar fatete si bucati a ceea ce sunt. Nu sunt neaparat mandru ca sunt atat de agresiv si anti-social, dar sunt multumit cu mine si relativ impacat cu realitatea. Ceea ce nu este cazul multora.
In special ma gandesc la o pustoaica care a avut proasta inspiratie sa se ia un pic in gura cu mine pentru niste comentarii la pozele in care apare ridata. I-am explicat eu cum e cu reusita si progresul in viata cand te inconjori doar de prosti din care se prelinge bezna si ca sunt mandru ca dezgust o proasta superficiala ca ea, este dovada ca inca mai e ceva de capul meu. Discutiile obisnuite pe care o femeie sub 30 de ani nu are nici o sansa sa le inteleaga pentru ca atata timp cat arata bine, vor fi fraieri dispusi sa ignore cat de tampita e pentru a i-o trage. Cand voi fi interesant pentru pipitze care traiesc doar pentru cluburi de noapte si distractie, chiar va trebuit sa o iau pe urmele lui Hemingway.
In mod normal ignor asa ceva, dar m-a prins intr-o perioada mai stresat si m-am descarcat pe ea. Ca sa va faceti o idee, e atat de proasta incat dupa cat am balacarit-o nu m-a sters din lista de prieteni pe FaceBook. Yep, that dumb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu