In perioada asta dificila, trebuie sa dai din coate ca sa supravietuiesti si sa vinzi tu in locul altuia. Ceea ce este OK, asta e viata. Dar exista si posibilitatea sa exagerezi si sa dai in penibil daca aplici principiul "noi muncim, nu gandim".
Le-am atras atentia unora ca ceea ce prezinta ei ca discount (-x%) aplicat cand au redus un pret, este de fapt tocmai invers fiind adaosul necesar pentru a obtine pretul normal din cel special de promotie. In speranta probabil ca publicul tinta nu se prinde de faptul ca informatia este de fapt prezentata asa pentru a parea oferta mai buna si a induce in eroare.
Penibilul incepe in momentul in care in coloana de discount apare 100%, dupa matematica mea asta inseamna ca produsul ar trebuie sa fie gratis, dar este de fapt dat la jumatate din pretul normal. Insa ceea ce chiar nu pot sa imi dau seama este cum de nu s-a sesizat nimeni cand s-a trimis o tampenie cu discount >100%, pentru ca asta inseamna ca te platesc ei pe tine sa le cumperi produsul.
Fiecare firma isi are ideile si politicile sale, dar totusi genul asta de prezentare nu are cum sa duca la o impresie de firma serioasa, chiar nu se poate. Daca ziceau ca aia e marja care o pot avea cumparatorii, ca ala e profitul posibil sau ca e adaosul recomandat era OK. Orice, numai discount nu.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu