marți, 1 februarie 2011

Ghid util: cum sa ne dam importanti

Pentru ca am un moment in care e un pic de liniste si nu tusesc de ma doare capul voi profita de ocazie sa va invat cate ceva.
Dupa cum stim, toate sunteti niste printese, niste minunate, niste dive fara de care Pamantul nu s-ar roti si nici Soarele nu ar straluci. Dar cum sa convingeti restul lumii de ce zeitze care va faceti mila de niste muritori de rand sunteti?
Pai daca sunteti cele mai cele, apai sigur trebuie ca sunteti ocupate pana peste cap, cu job-uri importante, cu firme, decizii grele, munci extenuante printre care nu mai stiti cum sa mai faceti balet ca sa le impacati pe toate. Asa ca sunteti indisponibile pentru socializare, saracutele exploatate ce sunteti.
Totusi, ar fi bine sa tineti minte ca si chat-ul de Facebook arata daca sunteti idle. Si cand ala beculeste verde de vreo 2 ore, Pulea Spataru' va mai crede ca faceti altceva decat sa frecati mentosana pe banii firmei :)).
P.S. reamintire pentru cei care intra pe mess ca sa puna status busy, mai bine nu intrati daca tot sunteti asa ocupati. Eu nu cred ca am pus vreodata la servici status de busy, pentru ca sunt la servici sa muncesc si nu am alta treaba decat cea pentru care am id-ul de mess conectat.

2 comentarii:

  1. netul si treaba nu se impaca, tot timpul apare ceva sa`ti distraga atentia. cel mai bine cand ai mult de lucru este sa inchizi yahoo messenger si orice site care te`ar putea atrage.

    RăspundețiȘtergere
  2. In cazul meu, am laptopul oranj pentru lucru, care are MSN si Yahoo cu conturile oficiale. Si am laptopul meu albastru pentru treburile personale.

    RăspundețiȘtergere