luni, 21 februarie 2011

Iar nu intelegem femeile

Adica eu si motanii mei, ne mai aduce aminte din cand in cand ca noi chiar nu intelegem femeile si gradul lor de pretentii care nu se mai opresc. La un moment dat ajunge, ce-i asta, dac-ar fi dupa ele ar trebui sa primeasca si sa tot primeasca fara sa dea nimic la schimb. Cunosc si persoane de sex feminin ceva mai bine ancorate in realitate, dar sunt foarte putine. Diferenta o sa se vada mai incolo, cand si unele si altele incep sa isi gradul de atractivitate pe care se baza succesul lor timpuriu. Yep, timpul si soarta nu e deloc cinstita sau corecta cu femeile in privinta asta.
Nu asa functioneaza lumea asta, sau cel putin nu asa functioneaza pentru mine de cand nu mai sunt fraier folosit in scoala generala sa dau temele sau cursurile in facultate. Mi-a trebuit cam mult, da' m-am mai trezit si eu la realitate.
Dupa ce ca plimb un laptop defect prin oras, sacai lumea la cap sa il faca mai repede, mai ieftin, platesc reparatia si piesa de inlocuit, iar il mai plimb prin oras si-i pun sistemul de operare cu tot tacamul, tot eu sa il livrez acasa? Sunt eu dragut si intelegator, da' sa mai si gandim realist. Nu-s un fraier de 15-16 ani picat in limba si amorezat care nu stie ce toane sa ii mai faca printzesei. Sunt un misogin de 30 si de ani care presteaza atentie si sprijin doar in masura in care e multumit de ce primeste la schimb.
Chiar asa egoist si afurisici cum sunt, tot nu se gasesc altii mai buni decat mine. Daca e vreuna care e indeajuns de fraiera sau proasta sa creada ca si l-a gasit pe ala care e minunat si mirific si fraier, mai vorbim peste cateva luni sau ani,  ca sigur ii trece.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu