joi, 25 martie 2010

Sa radem de abramburisti

Tata e inginer, si-a luat doctoratul la Politehnica in ciuda originii "nesanatoase", nu ca golanasii de bani gata din ziua de azi care fac Romano-Americana. Pe langa asta, are si 50 de ani de cand face poze.
Vine el azi la mine, sa imi dea cea mai noua brosurica a unui mare producator foto, al carui nume incepe cu "N" si se termina cu "ikon", si sa-mi arate ca e mare reclama mare la obiective si alte produse. Doar ca lui i se pare deplasat sa recomanzi un obiectiv de 35mm ca fiind ideal pentru portrete, tinand cont ca si ultimul incepator in domeniul foto stie ca obiectivul asta mareste disproportionat nasul. Tati al meu e un dragut, eu as fi zis ca e o tampenie sa recomanzi pentru portret o lentila de 35mm, iar sa spui ca e optim ar primi ca reactie ceva in genul "frate, da si mie adresa magazinul de etnobotanice de unde ai luat ce-ai fumat".
Sa fim totusi intelegatori, este vorba despre aceeasi abramburisti care au avut mareata idee sa lege numele marelui producator de camere digitale de un targ de carti (nimic de zis, cartile au poze, desi pentru nivelul unora cele de colorat sunt mai indicate) si vechituri. Adica mai exact diverse gunoaie, gasite prin debarale, camari si poduri, puse vis a vis de expozitia care voia... de fapt ce voia sa faca participarea unui producator premium la un targ de gunoaie?
Geniala mi s-a parut oferta acelorasi cu six-pack de bere la boxe, mouse, tastaturi si mai ales c-au trimis-o in cea mai rece, urata, si ploioasa zi a saptamanii. Stiti vorba aia cu nuca, peretele si potrivitul? Pentru astfel de ocazii s-a inventat. Nu ca n-ar fi avut o idee buna la baza, si ar cam trebui sa stiu avand in vedere ca eu le-am livrat-o, destul de clar: LCD-TV -> campionat de fotbal -> bere.
Dac-as fi un tip simpatic, i-as lumina un pic si in privinta LCD-urilor, sa le faci bundle cu boxe n-are sens. Dar se pui un kit tastatura + mouse mai merge, iar daca e vorba de ecran cu functii avansate de economisire a energiei, stiu eu un mouse cu 3 ani de autonomie care ar merge perfect pe langa el. Totul e sa transmiti mesajul potrivit, pentru ca stim ca esti verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu