miercuri, 3 martie 2010

Control

Pentru majoritatea oamenilor nevoia de control inseamna sa se abtina sa faca ceva ce le place, sa nu cedeze tentatiilor. Sa manance dulce cand vor sa slabeasca, sa se destrabaleze, sa bea. Trebuie sa faca un efort pentru a se abtine de la ceeaa ce se pot numi placeri, pacate, luxuri.
Pentru mine este exact invers, am nevoie de control ca sa cedez placerilor, trebuie sa fac un efort voluntar pentru asta. Pentru mine bautura nu este o placere, este ceva ce pot consuma ocazional in cadru social. Mersul la munte in weekend este ceva ce pot face, daca am cu cine si un motiv foarte bun. Mai am pofte uneori, singura dificultate pentru mine este sa imi dau voie sa imi cumpar ceva-ul care mi-a atras atentia, nu sa ma abtin si sa trec mai departe.
Greu este sa renunt la control, nu sa il mentin, asta e diferenta dintre mine si restul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu