vineri, 5 martie 2010

Responsabilitate

Mr. Bilbo, motanul care e sufletelul meu (si motivul principal pentru care anumite persoane se bucura inca de integritate in toate sensurile cuvantului) are probleme cu rinichii, si trebuie pastilat in fiecare zi, dimineata si seara. De asemenea, nu are voie nimic altceva decat regimul lui de mancare, nimic altceva in plus.
De vreo cateva zile, pare un pic deprimat, necajit si la baie rezultatele sunt altele decat in mod normal. Desi nu e in stare sa se duca la doctor cu el, maica'mea i-a dat sa manance somon, chiar ce se putea mai rau pentru situatia lui de motanel mic si cu rinichi delicati. La 11 ani cat are, trebuie sa fim atenti cu el, si desi mi se rupe inima cand il vad cum vrea si el, sunt in stare sa ma abtin si nu ii dau. Pentru ca eu il iubesc si este responsabilitatea mea sa am grija de el.
Iar acum ma voi duce sa ii iau uscatele speciale pentru sistemul digestiv, sa vedem daca isi revine asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu