luni, 21 iulie 2008

Tunsu-m-am

Daca tot au trecut doua saptamani, am scos masinuta de tuns de la pastrare si am mai prestat o runda. De data asta cu sensibil mai mult succes, parul era mai scurt si mai usor de parcurs.
Si sunt fericit sa anunt ca gaura in care aterizase OZN-ul s-a rezolvat, nu se mai distinge aproape de loc. Din fericire pentru mine sunt destul de frumushel si imi sta bine cam aranjat oricum, nu trebuie sa ma stresez prea mult. Iar din cauza ca nu ma bazez pe aparente si imagine ca principala sursa de apreciere, n-o sa ma dau de ceasul mortii ca altii care nu ies din casa :)).
E chiar distractiv sa ma aranjez singur, cred ca voi incepe sa experimentez un pic cu modele ceva mai complicate. Dar trebuie sa am grija, ca nu-s negru ca Wesley Snipes sa imi stea bine cu orice :P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu