marți, 15 iulie 2008

Retardele in actiune

Numai imbecilitati pe capul lor, toate vacile proaste care au fost in stare sa fete un copil isi dau cu parerea.
Niste retardate.
Stomatita aftoasa inseamna de obicei ca are o tona de afte. Si dor asa de mult ca nici sa respiri pe gura nu poti. Glicerina boraxata este un tratament inutil. Solutia pentru afte e ca trimisul de semnale de fum in loc sa dai un mail. Vitaminele aia sau ailalta, inutil. Apa cu bicarbonat de sodiu, inutil, raneste toata gura. Boul ala de doctor de la policlinica mi-a dat un tratament asa de bun ca era mediu de cultura pentru microbul sau ce naiba era in spatele stomatitei mele si dupa fiecare badijonare era mai rau. In loc sa fie mai bine, era mai rau, nu puteam manca, nu puteam vorbi. M-am dus la Ulmeanu, de la Spitalul de copii, mi-a dat sa iau Aftolizol si inca ceva, un alt medicament de care nu imi aduc aminte. In 2 zile puteam vorbi si mizeria din gura se redusese la jumatate, asta dupa ce nu mai stiu cate zile urmasem tratamentul dobitocului ala si imi facusem cultura de afte in gura.
Acum le vad pe proastele astea cum abereaza cu tratament de pe vremea lui Ceausescu in loc sa trimita vaca ce a fatat la un doctor serios, nu la un imbecil retardat care nu isi gaseste gaura curului nici cu ambele maini.
Mi-am adus aminte pentru ca am acum o afta mica, sa vad daca gasesc la farmacia asta de langa mine aftolizol.

Un comentariu:

  1. nu te supara, unde ai gasit aftolizol ca pe unde am intrebat parca vorbeam limbi straine.

    RăspundețiȘtergere