miercuri, 30 iulie 2008

Fabrica de retardati

Din pagina in pagina am ajuns la site-ul Bolero, niste analfabeti care cred si ei ca au revista pentru muieri. Nu mai spun proaste, ca se subantelege.
Inainte sa dau cu judecata, m-am uitat pe site un pic, descoperind de la inceput ca sunt certati cu limba romana si nu prea au idee de acorduri. Aprofundand am descoperit ca-s plini de texte de PR, adica articolase platite ca sa faca reclama ascunsa unora sau altora persoane, branduri sau alte produse. Dau acolo peste un maret articol despre cel mai tare magazin online de tricouri, www.fabricadetricouri.ro unde ma si duc, c-am pofta de un tricou mai sui si ma intereseaza sa fie personalizat. Deci acolo pe maretul site nu sunt decat 20 de modele de tricouri iar optiunea sa iti faci tricou cu model personalizat este doar cu numele pentru ca la prima vedere nu ai pe unde sa faci upload-ul fisierelor necesare.
Retarzi.

Un comentariu:

  1. Ca tot vorbeai de limba romana, 'subintelege' se scrie cu î din i.
    Ziceam si eu, nu dau cu parul.

    RăspundețiȘtergere