luni, 22 februarie 2010

Taximetristi de aeroport

Ca fapt divers, habar nu aveam ca baga curse externe sa aterizeze pe Baneasa, credeam ca doar pe Otopeni.
Sambata s-a intors sor'mea din Germania, unde a fost in vizita cateva zile. Eu si marea mama ne-am dus sa o culegem  de la aeroport, pentru ca avea bagaj maricel si aveam chef sa ies din casa si sa fac ceva dragut. Ne-am dus si ne-am intors cu taxiul, in medie costa 20 de lei de la noi de acasa pana la Baneasa.
La plecare a fost simplu, a venit taxiul chemat desi tanti de la dispecerata era dusa cu pluta pentru ca i se spunea numarul 3, ea intelegea 5 si nu iesea din 5. Un pic de slalom prin Bucuresti si am ajuns foarte ok desi traficul a fost un pic aglomerat. Intoarcerea a fost mult mai amuzanta, sunt tot felul de taximetristi hoti care vor sa fure si sa jecmaneasca pe cei care nu stiu Bucurestiul, fie ca sunt straini fie ca sunt oameni de la tara, si vor sa le dea tepe si sa le ia de 2x ori cat face cursa. Noua ne cerea 40 de lei, a lasat si la 35, explicatia lui era ca trebuie sa o ia pana la pod ca sa intoarca, a fost trimis la plimbare cu pretentiile lui. Mai sunt altii care nu vor sa ia curse mici, astia sunt imbecilii lenesi care freaca menta pe langa aeroporturi, hoteluri, baruri si hiperuri. In mintea lor de prosti e mai bine sa frece menta o ora, decat sa faca 2-3 curse in timpul asta care sa le aduca bani, in speranta ca prind o cursa banoasa care sa ii duca in celalalt capat al Bucurestiului. Din principiu nu mergem cu taximetristi care ne intreaba unde vrem sa mergem, treaba lui e sa presteze un serviciu, daca il intereseaza banii nu conditioneaza de destinatie. Sigur ca poate sa refuze daca arat a criminal violent pus pe genocid, si se simte ca nu e in siguranta, dar destinatia nu e o conditie care sa o poata pune.
Taxiul chemat de la Speed Taxi a luat ceva mai mult de 10 minute sa ajunga, aglomeratie totusi in Bucuresti, si la dispecerat alta tanti cam la fel de tembela, pentru ca in loc sa opreasca in statia de masina de la aeroport, el s-a dus sa se imbarce in avion. Chiar fusese repetat ca lumea asteapta taxiul in statia de masina, greu sa te intelegi cu unii oameni, uita de la mana pana la gura. Nu cred ca au scuza faptul ca ar fi aglomerati, nu au asa de multi clienti sambata dupa amiaza.
Am ajuns toti cu bine acasa, camasile imi vin perfect, mai ales ca am remodelat un pic corpul meu, dulciurile sunt bune iar ciocolata este excelenta, ca de obicei. Si a vazut si sor'mea ce este aia o tara civilizata, unde nu exista noroi pe jos, zapada pe strada, praf nu gasesti nici pe pantofi, transportul in comun vine de iti potrivesti ceasul dupa el, masina n-ai nevoie pentru ca ajungi oriunde la fel de repede cu tramvaiul lor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu