joi, 11 februarie 2010

Daca ar fi sa ucizi pe cineva

Ca exercitiu de imaginatie, ma plictisesc de moarte.
Mie de exemplu nu mi-ar fi deloc greu, ma gandesc eu, pentru ca foarte rar ma simt atasat de alte fiinte umane. Iar daca se presupune ca as vrea pe cineva disparut de pe scena, ar insemna ca nu imi place persoana si deci imi este mai usor sa ma lipsesc decat de o persoana care imi este indiferenta.
Exista totusi considerente practice care trebuie analizate inainte de a actiona.
Sa o faci tu sau sa subcontractezi, sfatul meu este sa o faci chiar tu, cu cat sunt implicate mai multe persoane cu atat cresc sansele sa fii prins. Doar nu vrei sa fii prins, nu?
Indentificarea persoanei, cine este, unde sta, ce obiceiuri are, ca sa iti alegi cel mai bun moment. Parerea mea e ca seara, cand e intuneric, oamenii sunt obositi si nu vad bine, reactioneaza incet si se intorc de la servici este cel mai bun moment.
Ce sa folosesti ca sa duci la capat executia poate fi o problema spinoasa, o arma de foc este dificil de procurat, implica multe persoane, lasa urme de praf de pusca, se aude, lasa gloante pe care pot fi facute teste balistice. Daca esti indeajuns de puternic, poti sa folosesti mainile goale, sa ii rupi gatul, zdrobesti trahea sau sa il strangi de gat, eu as putea sa fac asta. Dezavantajul este ca in afara de cazul ca esti foarte bun la asa ceva, persoana in cauza se va lupta, te va zgaria, lovi si tie iti vor ramane urme iar ea va avea ADN-ul tau sub unghii, poate iti lasi fire de par pe haine. O idee ar fi sa-ti pui in scena o situatie de auto-aparare, iti pare rau, dar ai fost tu cel atacat. Eu in schimb as pierde mai putin timp cu asta, si mi-as lua o surubelnita de la Mr. Bricolage pe care i-as infige-o din mers prin ceafa si as lasa-o acolo, pentru ca greseala pe care o fac multi amatori e ca scot arma si vor sa o faca disparuta, si as merge mai departe linistit. Stiti ce se intampla cand scoti arma dintr-o rana? Tasneste sangele, ajunge pe tine si iarasi lasa dovezi de care trebuie sa scapi. As purta manusi, ca sa nu las amprente, surubelnita o platesc cash ca sa nu ramana urme financiare daca as plati cu cardul si as cumpara-o in perioada de aglomeratie ca sa nu ma tina minte. Iar pe strada, oamenii nu se uita in dreapta, in stanga, nu sunt atenti la zgomotele din jur asa ca e chiar prea simplu pentru ca nu se asteapta sa li se intample lor ceva. Eu stiu sa ma ascund, sa ma fac disparut, nu sunt remarcat, o scoala generala si un liceu plin de golani m-au invatat sa fiu nevazut si neauzit. Iar ca matori oamenii sunt niste oi care nu au curaj sa intervina, nu tin minte si oricum le e prea frica pentru a face ceva chiar daca ar apuca sa observe ce se intampla.
Chiar presupunand ca as fi pe lista celor care ar avea motiv, nu exista amprentele mele, nu exista urme pe mine, daca ar gasi urme de pantofi nu ar fi numarul meu si nici nu ar gasi pantofii la mine, si in general as fi imbracat in alte haine decat ce port de obicei. In schimb as fi online pe mess de pe telefonul mobil si as discuta calm cu prietenii mei.
Alta varianta ar fi sa iti folosesti sireturile de la pantofi, dar este o idee foarte proasta pentru ca ramane in tesatura piele ce se poate testa pentru ADN, ar trebui sa scapi de sireturi, sa cumperi altele exact la fel, prea complicat.
Cel mai important cred ca este sa nu cedezi impulsurilor de moment si sa actionezi precipitat, pentru ca faci greseli. Sa actionezi ca sa ucizi pe cineva este o decizie care trebuie luata in mod responsabil, nu pentru ca viata altei persoane ar fi importanta cumva, cand exista alte 6 miliarde la fel de inutile pe fata pamantului, ci pentru ca trebuie sa fii sigur ca in fata constiintei tale este o actiune acceptabila, ca este raspunsul corect din partea ta.
Mi s-a intrat in casa, la furat. Pe matusa mea au lovit-o si i-au furat geanta, in scara blocului in care locuieste. Mi s-a furat telefonul din buzunar in masina. Surorii mele i s-a furat ghiozdanul cu telefonul si actele. Traim intr-o lume periculoasa si in continuare facem prostia de a tine capul intre urechi, cand e atat de usor pentru oricine sa fure sau sa omoare, inainte sa isi dea victimele seama ce se inampla. As ca eu am toata intentia sa fiu la fel de nemilos, nu am da gand sa ma bat pentru ce e al meu, am de gand sa ucid intai si explic pe urma.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu