marți, 2 februarie 2010

Daca eram idiot ca ceilalti

Daca eram un idiot cu mintea slaba, cum stiu eu cativa, as fi facut la fel ca ei si as fi fugit sa ma plang si sa fiu luat in brate de o anumita doamna. Dar as avea cateva probleme cu asta, pentru ca imi place sa cred ca sunt in stare sa imi infrunt problemele pe picioarele mele, pentru ca mi se pare jenant sa folosesc o femeie ca manta de vreme rea, pentru ca ar insemna ca sunt ca ceilalti si nu am nimic deosebit care sa merite atentie.
Daca eram vreun idiot cu scoala vietii, intrebam prin cercul de prieteni care femeie, care sa arate cat de cat interesant si sa nu ma faca de ras cand deschide gura, e singura, disponibila si profitam de faptul ca era vulnerabila pentru ca nu a mai bagat-o unul in seama de ceva timp. Prefer sa traiesc dupa un principiu care unora li se poate parea radical, las soarta sa imi scoata in cale femeile. Se pare ca a avut grija de mine, o anumita persoana de sex feminin care ma face sa salivez de ceva ani de zile a devenit de curand disponibila, spre surprinderea mea. Daca o iesi ceva ar fi foarte interesant, am cam ramas interzis de cat de bine arata acum, stiu deja ca o duce mintea, am fost impresionat de cate a suportat si a ramas loiala. Depinde si de ea, naiba stie ce s-o intampla, orice e posibil.
Daca eram genul de persoana care decide singur fara sa consulte toate partile implicate, care isi urmareste doar dorintele primitive si scopurile egoiste, care are o atitudine duplicitara si se ascunde dupa argumente gaunoase... cred ca stiu vreo 2 persoane care acum si-ar fi cautat loc de munca urmare a deciziilor pe care le-as fi luat eu. Pentru ca nu conteaza care este adevarul, ci cum il prezinti, si cunosc indeajuns oamenii incat sa stiu ca se poate intotdeauna conta pe partea lor intunecata si pe faptul ca vor crede intotdeauna ce e mai rau. Doar ca eu ma mai gandesc si la consecinte, atat pentru mine cat si pentru altii, si nu ma las purtat de demonii mei, pe care ce-i drept ii mai  folosesc, doar cand consider ca e nevoie. E greu sa gasesti acum un loc de munca, iar daca ai credite si nu mai ai cu ce sa le platesti ramai fara casa, masina si descoperi rapid ca persoanele pe care credeai ca poti conta erau prin zona doar pe vreme buna. Dar la atat se rezuma corectitudinea mea, sa nu caut eu sa ma razbun, Dumnezeu sa ii ajute daca imi scoate ocazia in cale pentru ca daca nu am voie sa o caut eu, asta nu inseamna ca nu am voie sa profit de ea daca apare.
Daca eram impresionabil si slab cedam la santaje ieftine, dar niciodata nu am putut fi controlat cu asa ceva, intotdeauna am bravat prin asa ceva si m-am lipsit singur din proprie initiativa de ceea ce era folosit ca sa ma santajeze. Cedez doar ce vreau au, fac doar ce aleg eu, orice se intampla sa coincida cu ce vor alte persoane reprezinta doar o concidenta.
Sigur sunt un idiot, oricine este intr-un domeniu sau altul, intr-un moment sau altul. Dar sa nu faca cineva greseala sa creada ca sunt un idiot ca oricare altul, pentru ca nu e deloc cazul si avea parte de o surpriza crunta. Detest sa fiu ca ceilalti, si poate din asta rezulta aroganta si dorinta mea de a face totul cat mai corect si perfect, pentru a fi diferit si superior celorlalti. Pentru ca este usor sa cedezi si sa alegi calea usoara, sa te lasi condus de instincte primitive, dar este foarte greu sa faci ceea ce este just si corect. Este usor sa fii corect cu familia, prietenii, persoanele la care tii, dar asta nu dovedeste nimic despre mine, important este sa fii corect cu cei pe care vrei sa ii vezi suferind distrusi, in genunchi, cazuti si doborati.
Cine poate sa faca asta se poate considera fiinta umana, restul nu sunt decat niste maimute care merg pe 2 picioare si vorbesc mai mult sau mai putin articulat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu