sâmbătă, 12 octombrie 2013

Probleme cu produse luate de pe iHerb

In general imi place sa cumpar de pe iHerb.com pentru ca au preturi bune, costuri de transport mici si produsele de calitate cel putin decenta fata de ce avem noi la raft in Romania. Dar pe langa problema ocazionala cu colete disparute cu totul am constatat la cel mai recent pachet ca pot sosi produsele deteriorate desi cutia e intreaga.

Pasta de dinti Jason care trebuia sa fie minunata si exceptionala a sosit cu ambalajul deschis si nici un staniol sau alt sigiliu de siguranta, ceea ce mi s-a parut foarte suspect. Si pe deasupra nu sunt singurul la care a sosit pasta asa. Pentru mirodeniile Garlic Gold din care am mai luat in trecut, au ajuns cu bine si sunt delicioase e si mai X-Files situatia: capacul sticlei este intact, sita prin care cad mirodeniile este rupta, sigiliul de siguranta era dezlipit curat de pe gatul sticlei.

Am facut poze, scris la iHerb ca imi fac griji pentru cele doua produse ca nu mai sunt bune pentru a fi folosite si au fost foarte intelegatori cu aceasta situatie si mi-au rambursat costul produselor.

Ceea ce mi-e destul de clar e ca aceste deteriorari n-au avut loc in cursul transportului, cutia fiind intreaga, tubul de pasta nu e deformat si capacul si sticla de mirodenii sunt intacte. Asa ca nu inteleg ce s-a intamplat, desi una din posibilitati este inspectie la vama, alta ar fi un angajat tembel in depozitul iHerb si desigur exista si posiblitatea unor ghinioane si coincidente care mai bine s-ar fi manifestat prin castigarea de catre mine a premiului cele mare la Loto.

Un comentariu:

  1. Si eu am facut ceva comenzi la iHerb. Oricum, problema este ca mi-au disparut produse din 2 colete. Le-am sugerat celor de la iHerb sa foloseasca banda adeziva personalizata sau macar sa lipeasca inca o eticheta pe verso (asa cum fac pe capacul coletului), dar deocamdata nu am vazut sa se intample acest lucru. In acest fel, ar putea descuraja furtul de prin colete...

    A doua tzeapa am luat-o ieri, cand am gasit coletul la posta romana desfacut la fund (la momentul ridicarii nu era desfacut, dar se vedea ca a fost - cei de la iHerb pun doar un rand de banda adeziva pe verso, coletul meu avea vreo trei unul peste altul). Am deschis coletul de fatza cu angajata postei si am realizat ca lipsea un produs. Am rugat-o sa cantareasca coletul si din 910 grame au mai ramas 633. Am facut reclamatie, dar sunt constienta ca nu se va rezolva nimic. Oricum, ar trebui ca toata lumea care patzeste asa ceva sa faca reclamatzie si sa le scrie celor de la iHerb, sugerandu-le folosirea unei benzi adezive personalizate sau lipirea unei etichete pe verso. In acest fel s-ar vedea mult mai usor ca pachetul a fost desfacut.

    Le-am scris celor de la iHerb ieri, de indata ce am ajuns acasa. Data trecuta, au fost foarte promptzi, raspunzandu-mi in aceeasi zi si returnandu-mi banii pentru produsul care lipsea in cateva zile. De data asta, nu mi-au raspuns inca... Poate s-au saturat si ei de problemele cu Romania. Sau, poate vor raspunde azi...

    RăspundețiȘtergere