marți, 6 august 2013

Vizita la Daimon Pool

Dupa amiaza zilei de sambata a fost dedicata rotisarii la soare a trupului meu de zeu grec pe un sezlong al piscinei exterioare din cadrul Daimon Pool.

La 60 de lei cat costa intrarea in weekend se poate spune ca un mers la piscina e mai bun decat un EKG ca sa iti dai seama de starea de sanatate a inimii. In banii acestia ma pot duce c-o prietena la un film 3D la locuri premium in Grand Cinema Digiplex, fotoliile acelea sunt foarteee comode... dar au si dezavantajul ca nu ajungi nicaieri important cu mainile. Deci daca duci fata la film si alegi astfel locuri inseamna ca vrei sa fii un gentleman.

Piscina este cel mult jumatate dintr-un bazin olimpic si are varii adancimi, marcate frumos pe margine conform reglementarilor. Locul este curat, ingrijit, nu-s cetateni dintr-o anumita etnie de origine indo-europeana, dar asta nu scuza incalcarea normelor legii care cere prezenta santului cu apa clorurata pentru dezinfectarea talpilor si a barei metalice de protectie pe interioul bazinului.

Dupa cat m-au usturat ochii, apa din bazin contine o portie buna de clor dar parca nu la fel de mult prin comparatie cu vremurile bune ale strandului din Titan. Altfel, apa e curata, nu sunt gize, nu sunt fire de iarba sau alte mizerii si nici inotatori. Cred ca am fost singurul care a inotat vreo 6 lungimi de bazin, la Daimon Pool te duci ca sa iti dai check-in pe FaceBook, sa fii vazut ca ai avut bani sa te invarti prin aceeasi zona cu "casnica" de la Master Chef. N-am idee cum o cheama, dar trebuie sa fie tare fericita ca s-au inventat implanturile cu silicon pentru ca altfel o confunda lumea cu o scandura de calcat portabila, una de se gaseste in IKEA.

Pustimea intra in piscina, se balacea, populatia asa zis mai matura era ocupata sa sufere de suferintze si sictir pentru ca indura pe toti inferiorii de pe sezlongurile alaturate, niste unii care clar nu merita asa prezenta simandicoasa. Daca tot au venit sa ia niste soare si sa isi etaleze costumasele de baie sau, respectiv, tzatzele spre bronzare uniforma puteau sa faca si cunostiinta cu apa piscinei, nu doar cu berea si respectiv Beauty Water cu coenzima Q10 si vitamina E. Un roll-up ne instiinta de beneficiile Beauty Water, asortat cu 2 cucuiete in costume de baie argintii menite sa ii propovaduiasca beneficiile. Avand in vedere ca nu m-am deranjat sa le inspectez mai de aproape, daramite sa le fac poze, inseamna ca nu prea era cine stie ce de capul lor.

Dupa restul primit, o limonada costa 10 lei si e facuta din concentrat de lamaie, apa si ceva gheata. La bar stateau de paza si dulapurile cu misiunea de bodyguarzi, iar judecand dupa cosurile afisate cel putin unul dintre ei era la cura de steroizi.

Muzica in limitele decentei, fara manele, fara dubstep sau alte prostii, mentinea o ambienta agreabila si nu ma deranja din citit povestea din seria Xanth la care sunt acum.

N-am luat in calcul faptul ca am slabit 10kg fata de ultima data cand am purtat costumul de baie iar cand am sarit in apa era sa raman fara el iar eu am o politica foarte stricta fara showuri gratis. Politica implementata acum multi ani, cand am descoperit ca foliile puse pe geam sa mai blocheze razele soarelui si caldura nu blocau deloc si in celalalt sens lumina cand ma schimbam eu seara. Dar macar am aflat atunci de ce se uitau cu jind la mine fetele vecinilor.

Per total este o experienta acceptabila, dar singur nu m-as duce, mi se pare prea scumpa pentru prea putin, tipele topless nu merita banii iar piscina e mica. Daca e de mers in grup, e OK, pentru socializare si distractie cu prietenii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu