vineri, 2 august 2013

Ceva shopping de haine de pe BuyVip

Un gentleman trebuie sa fie pregatit pentru vara, iata cateva dintre preferintele mele care au fost la promotie pe BuyVip de Spania.

Dockers Bermuda Recto, trebuie sa ii am.


Imi place culoarea albastru deschis a pantalonilor de bumbac 100% si linia simpla, clasica. 35 de Euro, fara transport. Exista si pe albastru inchis, voi lua amandoua perechile probabil, nu rezist la albastru. Iar Dockers este un brand renumit pentru rezistenta in timp a produselor sale.


Pentru zilele de vara trebuie incaltari usoare, sport, mai ales daca am intentii de badminton. Iar Ellesse are un model care mi-a atras atentia si mi-l doresc, iar cand vreau ceva imi cumpar.

23 de Euro, fara transport, pentru Ellesse Arona.

Daca e bal(aceala) atunci bal sa fie, dau clasa cu un costum de baie tot Ellesse

Doar 15 Euro, fara transport.

Am tot zis de transport, pe scurt daca e comanda sub 100 de euro costa 6.5 Euro plus 0.5 Euro de fiecare produs. Daca e comanda minim 100 de Euro, transportul e gratuit. De obicei BuyVip fiind parte din magazinle Amazon foloseste UPS, ajung in 2-3 zile daca sunt pe stoc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu