luni, 5 august 2013

In vizita la Heidi Chocoworld

Sambata aceasta a fost Ziua Portilor Deschise SummerVenture la Chocoworld, iar cum eu am remarcat actiunile pe blogurile de beauty am fost curios sa vad ce inseamna sa iti faci singur ciocolata.

Locatia este cam foarte departe, dincolo de Cora Pantelimon, mai e de mers 10 minute cu maxi taxi sau masina. Din fericire este plin de maxi taxi si n-ai de asteptat mult pentru o cursa.



Drumul merita pentru ca o data ajuns la Chocoworld vei gasi un mic paradis al ciocolatei.








Dar m-am dus acolo sa fac propria mea tableta de ciocolata si am ajuns chiar la fix pentru a completa un grup ce se forma. Chiar de n-as fi avut atat noroc, ar fi durat foarte putin 5~10 minute pana se formeaza un grup pentru ca vin multe persoane in vizita.

Mi-a placut in mod deosebit curatenia si faptul ca ne-a dat halate, bonete si manusi pentru a pastra totul imaculat.


In zona de seminar exista malaxoare le zic eu care mentin lichida mai multe tipuri de ciocolata, maestrele ciocolatiere ne intreaba ce tip dorim alba, neagra, amaruie sau combinatie intre si pentru ca au experienta ne toarna in fiecare forma ce am specificat. Eu aveam deja o idee despre ce doresc fac si am cerut ciocolata alba si amaruie.

Cu ajoturul unei furci in miniatura, care sunt sigur ca are un nume foarte profi, poti amesteca un pic ciocolatile si sa creezi un model. Personalizarea cu ingrediente se face dintr-o lista mare de toppinguri, toate disponibile pe masa de lucru in cutiute frumos etichetate.


Pe partea neagra am ales sa pun nuca de cocos, pe cea alba sare neagra de Himalaya si blackberry (sau erau blueberry) iar peste tot am pus piper rosu, conceptul tabletei mele de ciocolata fiind "Hellgate to Heaven"

Ciocolata terminata se pune la frigider pentru a se intari si rezultatul final se obtine cam in 5~10 minute, pentru mine arata ca mai jos.


Per total dureaza cam 15~20 de minute, cu asteptari si cu seminar, ceva mai scurt decat orele din descrierea evenimentului. Eu am stat ceva mai mult pentru ca exact cand sa plec a sosit o prietena "corupta" de anturaj sa vina si ea la Chocoworld asa ca am plecat cu totii dupa ce toata lumea si-a primit tableta de ciocolata. Asa ca n-am idee unde e statia de maxi taxi pentru intors in oras.

Ce mi-ar fi placut ar fi fost sa ne arate un pic si fabrica, sa vedem procesul de productie, chiar daca e automatizat, eram curios.

Iarasi mi-a placut muzica de fundal, Britney Spear si Christina Aguilera din vremurile bune, alti artisti de la inceput de anii 2000. Si aerul conditionat care in mod normal imi seaca ochii, la Chocoworld a fost diferit, nu m-a deranjat prea mult.

E o experienta foarte placuta, pentru pasionatii de ciocolata (guilty!) si copii de peste 8 ani as zice eu, care pot ajunge la masa sa vada ingredientele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu