duminică, 30 iunie 2013

Umbrele pentru printese

Din casa, unde-i cald si bine, imi place sa aud ploaia si sa o vad cum vine si curata orasul. Dar cand trebuie sa ies afara pentru cumparaturi de weekend si ploua de parca se filmeaza 2 strazi mai incolo


ma bucur ca am ocazia sa testez una din umbrelele luate pentru doamnele din viata mea, acest model de Fulton Birdcage-1 Umbrella.


Este un model deosebit fata de umbrelele care se gasesc in Romania pentru ca a fost gandit pentru a proteja fata si coafura doamnelor si domnisoarelor de rafalele de vant si in acelasi timp sa le permita sa vada pe unde merg. Dupa cum se vede este transparenta si coboara cu marginile mai jos decat o umbrela obisnuita pentru a te imbraca un pic. Mie ca barbat imi ajunge usor pana la umeri si chiar mai jos cu marginile, am folosit-o sprijinita de umarul stang (sunt stangaci) si-am constatat ca picaturile de apa nu jeneaza notabil campul vizual. Ce-am apreciat este ca rafalele de vant nu mi-au mai udat umerii si bratele, datorita acoperirii excelente.
Constructia este solida si bine inchegata, are o lungime de 94cm si un diametru de 89cm cand este deschisa, in caz de necesitate putand incapea sub ea si 2 domnisoare elegante.


Cand am vazut ca este buna pentru regina Marii Britanii m-am gandit ca e destul de buna pentru doamnele mele si m-a convins sa o cumpar, doar trebuie sa fie un produs deosebit. Exista in mai multe culori (alb, rosu, lila etc.) si se poate asorta cu varii tinute. Pretul final este undeva pe langa 100 de lei, inclusiv transportul, care in cazul celor cumparate de mine a fost facut cu UPS cu livrare la noi la usa.

Mi-e greu sa fac cadouri persoanelor importante din viata mea, nu prea ma pricep sa iau prostioare inutile dar care le plac femeilor si incerc sa ma abtin sa le iau ceva legat de desktop sau laptop. Dar cu putin noroc si-o zi ploioasa mi-a venit ideea sa iau ceva util, deosebit si plin de stil in acelasi timp care-a fost apreciat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu