vineri, 28 iunie 2013

Invataminte pentru femei

Au uitat femeile sa fie femine, intr-o lume dura si competitiva in care vor sa se afirme ca mai mult decat doar mame si sotii?

Pentru cele singure
Regula 4 e idioata, si oricum nu are sens pentru ca in cluburi muzica e prea tare ca sa te mai auzi gandind. Poate sunt eu incurabil, dar imi place ideea spus nimicuri in timp ce dansam, n-am idee ce, probabil ar fi momentul pentru un compliment privind parfumul ei, ce ochi albastri in care mi-as pierde sufletul are...

Regula 8 este fenomenala, poate ca nu vreau doar sa povestesc despre tampeniile mele pe care mi le stiu deja si cum le rezolv in timp ce ma uit in decolteul ei si sunt curios sa aud ce proiecte are, ce-a mai facut ea. Sau poate imi place vocea ei si ma linisteste.

Pentru cele maritate
BSOD, efectiv sunt in blue screen of death...

Imi place ideea cu ordinea in casa, cu ascultatul, dar atata... cocoloseala si dulcegarii imi cariaza dintii si-mi dau glicemia peste cap. Sa nu ma intrebe ce-am facut, de ce-am intarziat sa vin acasa la familie?! Se presupune ca sunt cele mai importante persoane pentru mine, responsabilitatile mele sunt fata de ele intai si ca sunt interesat ce s-a intamplat in ziua lor. De fapt sper sa fie genul de discutie cam asa:

Leul vorbeste la telefonul mobil: 
- Da, da, scumpo, - zice leul, - vin acasa curând. Ce fac acum? Sunt cu taurul la o bere. Când terminam? Aproape ca am terminat, plec in câteva minute. Ce sa cumpar? Da, bine, trec pe la mega image inainte sa vin acasa.
Leul inchide telefonul, iar taurul incepe sa rada grosier. 
- Dar cum e posibil asa ceva, te-a sunat sotia, si tu-i spui: da, termin acum, vin acasa repede, cumpar de toate. Nu poti sa trantesti si tu cu pumnul in masa, chipurile, eu sunt masculul, regele junglei si gata discutia? 
La care leul ii raspunde: 
- Frate, nu confunda situatiile! Nevasta-ta e vaca, a mea e leoaica!

Ma face sa ma intreb ce vreau eu de la o femeie, cand eram mic aveam idei simple:
  • sa nu fumeze
  • sa nu fie blonda
  • sa nu faca fitze la intrat in apa (piscina / mare)
Acum as vrea sa vad ca se poarta feminin si ma lasa sa platesc o cola sau un bilet la film (note to self: carry more cash), sexy fara sa fie vulgara, cu glezne fine si ras vesel. Imi place cand mi se raspunde inteligent si vad ca are incredere in ideile ei, cand nu cedeaza la provocarile mele - pentru ca intentionat o enervez.

Ca sa ma aprecieze pe minte trebuie sa fie mai buna decat mine, mai calma si mai desteapta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu