luni, 16 mai 2011

Zgarcit mai sunt

Azi am fost pe afara sa iau lapte, medicamentul pentru Bilbo si vreo 4 kile de mancare pentru pisicile maidaneze (pentru ca 50 de lei e mai usor sa tin minte ca suma).
Dupa care vazand eu ca la PcGarage.ro nu au mare branza de carduri de memorie pe stoc, desi vara a inceput si e sezonul de vanzari foto am decis sa dau comanda pentru un Lexar de 8Gb dar in varianta ieftina cu viteza doar 100x. Imi trebuie un card mai mare pentru camera video full HD ca sa aiba loc de inregistrari mai lungi. Pe langa faptul ca nu vreau sa folosesc unul din cardurile mele bune care sunt pentru D40, asta a fost motivul principal. Ma duc la absolvirea lui vara'mea si cineva trebuie sa filmeze si sa faca poze, daca parintii ei sunt plecati undeva prin SUA.
Probabil as fi putut folosi unul din cardurile microSD combinat cu un adaptor la SD, dar nu imi plac improvizatiile de genul asta, iar cardurile microSD sunt cam incete ele de felul lor.
Zgarcit sunt pentru ca am folosit codul de reducere de pe numele lui taica'miu ca sa mai scad pretul cardului cu un leu. Oricum costa foarte putin peste 100 de lei, cu sau faraj codul ala, dar ca idee...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu