duminică, 15 mai 2011

O saptamana nebuna

Intai mi-au venit pe cap colegele din Taiwan si a trebuit sa le fac program, pentru ca singure nu prea le-a dat prin cap sa zica ce vor. Vizite prin magazine de retail, mall-uri, hipermarketuri. Intalniri cu partenerii, discutii, iar vizite si alergatura. Sear mers in oras la masa, chestie care pe mine ma oboseste foarte mult. Deci vreo 4 zile de non-stop de dimineata pana seara trambalari dintr-o parte in alta si facut frumos si zapaceala si ziua de nastere a uneia dintre ele si cumparaturi de cadouri pentru rude si pentru colegi.
Dupa care ele pleaca frumos spre Taiwan inapoi iar eu ma fac pachet si ma duc la Sibiu pentru 3 zile de dealer meeting cu unul din importatorii mei preferati. Prezentarea mea o sustin in prima zi, dupa care pana in ultima zi teoretic sunt liber pentru ca nu mai am treaba pana la intalnire 1 la 1 cu dealerii de pe canal. Nimic mai gresit si mai departe de adevar, pentru ca daca reprezint un brand de periferice care includ si boxe trebuie sa faci impresie cu atat mai buna la distractie. Asa ca da-i sa fii dragut, simpatic, agreabil si danseaza si fa frumos.
Toata lumea crede ca ce misto este sa ai vizite sau sa te duci in delegatii, te distrezi, vezi lumea, eventual ti-o mai si tragi cu cine gasesti pe acolo. Asta e o gandire de cineva care este in afara si care nu prea stie ce si cum, cat te de peste cap si te intoarce pe dos genul asta de rasturnare de program.
Sambata m-am intors acasa adus de autocar pana la sediul partenerilor si de acolo sotul uneia dintre PM-ite m-a adus pana in zona. Prabusit am fost cam tot weekendul din momentul in care am ajuns acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu