luni, 16 mai 2011

O familie de oitze

Niste ani in urma aveam vecini la parter o familie de Oitze, parinti si doua fete. Fetele semanau mai mult cu tatal lor, ceea ce pentru coeziune familiala era bine, dar pentru sansele lor de gasit baieti nu prea. Mama lor in ceva afaceri cu textile, acum casnica se pare si jucatoare de Farmville.
Capul familiei avea tot felul de relatii, omul a progresat in cariera, s-a dezvoltat. Fetele au crescut, au inceput sa stie sa arate bine si chiar sa aiba boufriend.
Ne regasim noi acum peste niste ani pe Facebook, discutii, una, alta, una din fete e cea care imi zice ca-s de piatra pentru ca ii scot pe nas cum o santajeaza emotional idiotul ei. Si se gandeste ea ca de fapt nu ii mai place sa stea de vorba cu mine, ca-s batran, enervant si ea are viata de trait, stie mai bine. De aia tot vrea sa se desparta de bou si nu reuseste, am mai vazut eu din astea destule.
Tatal ma suna candva ca are un proiect la care as putea contribui si ca ma contacta asistentul lui pentru o intalnire. Eu zic ok, imi place sa ma implic in chestiile care au legatura cu hardware-ul. Trec doua saptamani sau o luna, nu mai stiu exact cand a fost asta, nu tin minte.
Asa ca fac eu analiza de familie si ajung la concluzia ca nu are sens sa ma stresez, unfriend la toti pe Facebook, de sus pana jos. Toata lumea fericita, aia mica a scapat de morala mea, tatal nu mai trebuie sa isi faca griji de colaborare pentru mine, eu m-am scutit de niste oameni care una spun si alta fac. Chiar daca ma incomodeaza un pic ca nu ii mai am vecini in Farmville, incerc sa nu mai fiu genul care trebuie sa ii lumineze pe toti.

Un comentariu: