sâmbătă, 3 iulie 2010

O tanti a calcat pe bec

Si pentru asta va suporta consecintele. Nu ma afecteaza orice, ar trebui sa imi pese intai de persoana in cauza, ceea ce se intampla destul de rar. Dar exista viata mea privata, iar pentru cine isi baga nasul in ea, am ac de cojoc. Daca eu am stat in casuta mea, ar fi cazul sa fiu lasat in ea, pentru ca sigur stiu persoane carora nu le place cand ies din ea.
Exista o linie, pe care o tanti a trecut-o, iar asta ma enerveaza. Si cred ca pot proceda foarte murdar, pentru ca desi o prietena spune despre mine ca devin agresiv cand ma enervez, ceea ce este adevarat, nu devin deloc irational. De fapt chiar din contra, gandesc logic si rational ce as putea face pentru a oglindi ce-am primit.
Sunt lenes si comod, dar cu masura, pana cand mi-ajunge si ma plictisesc indeajuns incat sa fac ceva in privinta asta.
Sunt cam ranchiunos si intransigent zilele astea vad...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu