miercuri, 28 iulie 2010

Duplicitate si manipulare

Cum ar fi oare sa te intorci din concediu si sa iti gasesti reputatia profesionala terfelita in ultimul hal si cu toate firmele din domeniul in care lucrezi? Iar toate cunostiintele sa fie puse si ele in tema cu ce gen de persoana esti?
Ma gandesc eu ca ar fi exact genul de sprijin si suport pe care l-am primit si exact genul de responsabilitate care a fost practicata fata de mine.
Si atunci de ce nu fac la fel? Pentru ca eu NU sunt la fel, de aia.
Nici nu ar conta la scara Universului ca e totul adevarat, oamenii oricum vor crede ce e mai rau si vor spune ca stiau ei despre persoana in cauza, ca niciodata nu le-a placut samd. Doar uitati-va la Cristi Tabara si acuzatia de viol impotriva sa si reactiile oamenilor. Parerea mea ca nu mi-a placut personajul nu se pune, e doar cunoscut ca mie nu imi place nimeni.
Asa am eu intrebari existentiale, din cand in cand, cand mai fac cate ceva nou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu