vineri, 30 iulie 2010

Dorinte, consecinte si control

Imi doresc StarCraft II, dar daca il cumpar inseamna ca ma si joc. Ceea ce imi va ocupa cateva ore bune, iar eu am si alte responsabilitati. Ar fi usor sa cedez, PcGarage are pe stoc, MediaGalaxy are pe stoc, si amandoua sunt la 10 minute sau cateva click-uri de mouse distanta.
Dar am responsabilitati si ma controlez. Iar asta e atat de usor incat nu reprezinta o realizare pentru mine, mai curand sa cedez tentatiei ar fi o dovada mai mare de vointa din partea mea.

Exista un mail pe care ma roade de mult timp sa il fac si sa il trimit, pentru ca nu sunt o persoana draguta, de fapt sunt razbunator si ranchiunos din punctul multora de vedere. Si nu numai mail, "Use the Force Luke" ar fi trebuit de mult inlocuit cu "Use the Net Luke", pentru ca il poti folosi pentru bine sau rau. Nu il fac pentru ca s-au potrivit cateva din dopurile de cada, stiu ca nu are nici un sens explicatia asta. Am un simt ciudat referitor la ce cred ca reprezinta o datorie din partea mea.

Asa ajungi sa iti dai seama ca cele mai pretioase lucruri care le ai, cele care te fac cel mai mult fericit au costat cel mai putin probabil. Poate ca voi avea candva cine stie ce masina la scara, desi ideea sa conduc in Bucurestiul soferilor dementi ma dezgusta, inca un apartament sau chiar casa dar nu cred ca vor fi vreodata mai pretioase pentru mine decat un blank de CD, un dop de cada, o cazmaluta pierduta intr-un parc sau panglica visinie dintr-un sertar de la birou...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu