sâmbătă, 1 aprilie 2006

Darkness is the absence of light

Peace is a lie, there is only passion.
Through passion, I gain strength.
Through strength, I gain power.
Through power, I gain victory.
Through victory, my chains are broken.
The Force shall free me.

Which begs the question: de ce e atata dorinta de violenta in mine?
Oare din cauza geneticii mele de origine austriaca, o natie destul de cunoscuta pentru ferocitatea si cruzimea lor?
Poate pentru ca sunt fecioara, si fecioarele sunt cunoscute pentru incapatanarea si tendinta lor de a se razbuna fara mila?
Sau oare pentru ca nu am fost violent si nu m-am razbunat cand eram mic? Pentru ca nu aveam voie, trebuia sa fiu cuminte, cel destept cedeaza si alte tampenii... Aiurea, cel mai destept devine mai puternic si ii zdrobeste pe cei care ii stau in cale. Si intotdeauna am fost mai puternic... si mai destept... dar am lasat niste reguli facute pentru cei slabi sa imi stea in cale.
oh well, nu poti sa ii salvezi pe toti. Si de condamnat se condamna singuri. Intotdeauna! Sigur, nu isi dau seama de asta pentru ca nu se vad pe ei insisi, nu vad ce aleg si nu au idee de ce fac ceea ce fac. Si daca sunt atat de primitivi si tampiti... eu de ce sa ma deranjez sa fiu mai bun? Cand asta nu imi aduce nimic?

6 comentarii:

  1. eu cred altceva. eu cred ca ti-a intrat in cap ideea stupida ca mai mult noroc in viata (si la femei) ar avea barbatii duri si nepasatori la dorintele celor din jur. Si vrei sa fii aidoma lor pt.a avea mai mult succes. Ceea ce,desigur,din punctul meu de vedere,este o mare porcarie. Fii tu insuti,lasa deoparte izbucnirile furtunoase si eroii din benzile desenate,viata e cu totul altfel iar pe oameni ii poti ingenunchia si altfel decat folosind violenta.:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Stii foarte bine ca teoriile mele sunt serios fundamentate si documentate atat in teorie cat si in practica prin studii de caz.
    Socant cum am devenit mai interesant in momentul in care am incetat sa fiu fraierul Sprite ;).

    RăspundețiȘtergere
  3. angel> dar chiar asa e, bad boys prind mai bine. Si da, violenta nu-i niciodata solutia cea mai buna, dar e o solutie distractiva!

    RăspundețiȘtergere
  4. Solutia cea mai buna, si cea mai distractiva e urmatoarea:
    zice nu o proasta, nu-i nimic, o inlocuiesti cu 3.

    RăspundețiȘtergere
  5. bad boys prind mai bine la proaste/materialiste/penale (scuzati limbajul). Cine se aseamana se aduna. Daca vrei din alea, te faci bad boy si vor veni ca magnetu la tine. Daca vrei o fata normala, sincera, nu-ti bati capu cu toate proastele, ci ai rabdare sa gasesti una normala, si cand o gasesti, pretuieste-o. Simplu.(eu inca n-am gasit-o si stiu ca nu-i usor :D )

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe dracu' ghem. Stiu multe fete fine, destepte, curatzele, cu servicii ok... si inghit rahat de la un nesimtit care nu merita nici sa se uite la ele.
    De ce? Pentru ca asa-s femeile, nu simt ca muia aia la mana a doua e barbat pana nu isi bate joc de ele.

    RăspundețiȘtergere