sâmbătă, 8 aprilie 2006

De la bal la scandal

Pe 6 aprilie anul acesta s-au implinit 93 de ani de la infiintarea ASE-ului. Asa ca avut loc balul obligatoriu. A participat lumea buna din ASE, rectorul, directoarea economica, persoane din conducerea diverselor facultati... si cel mai important, EU :D.
Programul a inclus ceva muzica de dans, sceneta de teatru (cu un profesor criminal in serie), dans de societate (cam osee dupa parerea mea), numar folcloric (eu nu ma omor dupa folclor), degustare de vin, vizita ghidata de rector si Sabin Balasa la biblioteca noua, ceva munca sub acoperire pe ringul de dans, numar de muzica interpretata de 3 studente de la facultati diferite, cu repertorii usor diferite...
Bufetul de la etaj nu merita mentionat, sticlele de suc si de apa minerala si dulciurile de rontait erau cu bani.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Formatia a cantat destul de frumos, desi impresia mea a fost ca echipamentul nu s-a ridicat la nivelul talentului lor. Au cantat melodii cunoscute, ca de exemplu tema principala din Flashdance si altele la fel de cunoscute.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Munca sub acoperire pe ringul de dans a fost ceruta de imperativul realizarii pozelor, eu urasc sa dansez inca dinainte de a avea 5 ani si chiar am ajuns bun la asta. Totusi, trebuia sa fac poze, asa ca trebuia sa fiu in mijlocul actiunii. Regulile mele imi permit un anumit grad de socializare (asa se spune mai nou la prefecatorie, ipocrizie, inselatorie, aparente samd).
Btw, nu s-a ratat nici acum ocazia unui meniaito (asa se scrie?).
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sceneta de teatru a fost poate o replica la violenta elevilor in scoli. Menajera cocosata ai profesorului criminal a fost cel mai tare personaj.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dansul de societate a fost cam scartait, prima pereche avand probleme clare de sincronizare iar a doua fiind net mai buna. Si am ramas cu o impresie de ruptura intre dansatori si audienta. Erau mici, mai au timp sa invete, dar eu nu am observat gratia si talentul la care ma asteptam... nu ca as fi eu mai breaz, cum ziceam mai sus, talentul meu la dans e intre o broscuta spinalizata si un hipopotam in tutu roz intr-un magazin de portelan.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us si Free Image Hosting at www.ImageShack.us si Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Numarul folcloric a fost ok din punct de vedere al folcloricului, dar trupa nu era echilibrata, diferentele de varsta intre membrii erau prea mari.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Degustarea de vin am pasat-o, era vin de Focsani si eu am acum pica pe Focsani. Cand imi voi primi DVD-urile inapoi poate imi trece. Oricum aveam de facut poze, si camera foto si alcoolul nu se impaca bine.
Iata si pozele cu fetele care au cantat, cu mai mult sau mai putin succes diverse melodii, din repertoriul romanesc, international si latino daca ma tine memoria:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us si Free Image Hosting at www.ImageShack.us si Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Partea cea mai interesanta a fost vizita la mult polemizata biblioteca a ASE-ului in curs de reamenajare. Nu am avut voie sa fac poze... nu ca asa avea cu adevarat la ce sa fac poze, picturile nu sunt demne de numele de arta din pacate. Sigur, e plin de albastru, iar eu ma omor dupa albastru. Dar era mult prea mult albastru, mult prea mult, figurile personajelor dintr-una din picturi nu mi-au placut deloc pentru ca semanau cu niste pisici fara urechi, fara mustati si cu picioare de oameni. Pictura numita Geneza este mai reusita, dar nu pentru efectul de urmarire de catre personaj a privitorului pentru ca aceasta tehnica e veche de vreo mie de ani. Personajul este o femeie, care are un aspect matern. Nu prea inteleg sensul buretilor de mare pe cer, poate intersectii cu alte universuri. Nu este arta pentru ca este platita, si platita mult prea mult (referinta trebuia sa fie pretul international al pictorului Sabin Balasa, daca tot e artist recunoscut international), pentru ca pentru mine este urata, pentru ca prea seamana cu alte lucrari iar arta inseamna originalitate.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
La tombola care s-a organizat si la care am participat pentru ca banii se donau pentru nu stiu ce orfelinat, nu am castigat nimic desigur, eu muncesc pentru ce am.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us si Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A fost destul de interesant balul, nu credeam in facultate ca voi ajunge pe acelasi ring de dans cu unul sau altul care o au promisa de la mine ;).
Am pastrat ce era mai bun pentru final:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Da, asta sunt eu :P. I clean up pretty nicely, don't I?

Partea cu scandalul e mult mai misto. S-a trezit un forumist sa faca un topic Bucuresti vs. Provincia. Nu am idee la ce s-a putut gandi, oamenii astia nu se invata ca in fata mea nu au cum sa castige, ca nu sunt in stare sa aduca argumente inteligente si care sa tina apa? Pe aici sunt discutiile. Pot sa zica ce vor, in momentul in care eu prezint avantaje si dezavantaje pentru ambele parti, am si argumente si exemple si mai si demontez din povestile lor nu-s in stare decat sa apeleze la insulte personale. Booooring! Sau sa il citez pe taica'miu, argumente de labari. Btw, nici unul nu a fost in stare sa zica si el ca ce daca eu sunt frumos, destept si modest, ca si el e la fel si mai mult. Niste oi pasive, amarate si umile, aia sunt.
Eu macar sunt in stare sa vad ca ambele parti au avantajele si defectele lor, si colac peste pupaza mai si recunosc asta. Dar nu, trebuie sa incerce cate unul sa arate ca Provincia vai mama ce lapte si miere e acolo, ce oameni, ce locuri. Sau ma ia cu spusul orei cuiva noaptea in Bucuresti... cand un oarecare domn Chitaru (soldovean de Iasi, parca) imi vine in Bucuresti, vrea sa dea tzeapa statului si cand nu-i iese baga cutitul in ala pe care n-a mers smenul. Sa mai amintesc seria de batai si asasinari de prin Iasi, accidentele la betie din Timisoara sau mai stiu eu ce chestie care intra la "Incredibil, 22 de milioane de romani au supravietuit inca o noapte. Dar vai, sunt mai prosti decat ea!".
Saracie si mizerie si indolenta (isi mai aduce cineva de aia care erau la bere la bar in timp ce studenti din australia le curatau casele inundate), oameni de cacat morti de foame si ahtiati dupa bani si prosti ca nu isi dau seama de asta, locuri primitive cu infrastrucura drum de pamant, WC in curta samd.
Si btw, eu pe unde am fost am avut grija sa arunc gunoiul la cos, sa nu fac murdarie. Mangalia, Tusnad, Eforie Nord, Predeal, Brasov... Nici D. nu arunca gunoi pe jos. Nici ala, si nici ala. Dar de ce e Bucurestiul asa murdar? Pentru ca vin jegurile alea din provincie care nu stiu ce e aia cos de gunoi, nu au auzit de baie zilnica, trasul apei la WC, de aia e mizerie in Bucuresti. Nu ma credeti? Mergeti prin caminele studentesti sa faceti eventual un top unde-i jegul mai mare si camerele mai distruse. Se fura pana si intrerupatoarele de lumina sau prizele.
Si sa fie clar, eu nu discriminez.Toti primesc aceeasi sansa sa arate ce pot si ce merita. Si o fac ei intruna, cu si mai multa aroganta decat mine pentru ca ei au pretentia ca sunt asa de buni, asa de superiori mie si pe urma procedeaza mai rau ca mine.

7 comentarii:

  1. Asta cam asa e, m-am plictisit sa tot fiu catalogat "bucurestean infumurat" de toti crescatorii de gaini.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ba nu e deloc asa.Fiecare oras-cu uscaturile lui.Iar domnul d.nu are decat sa ramana cu plictisul lui,nu intereseaza pe nimeni atata vreme cat catalogheaza provincialii drept "crescatori de gaini".Sa nu uitam ca si voi,bucurestenii,va trageti dintr-un cioban.Si pot afirma ca majoritatea "capitalistilor"nu au evoluat prea mult de la acel stadiu.Prea se cred unii buricul targului si daca ii iei la scuturat, doar praf iese din domniile lor!Slava Domnului,din nefericire,am posibilitatea sa intalnesc o groaza de bucuresteni cand vine vara si comportamentul lor lasa foarte mult de dorit.
    Repet:nu inseamna ca printre voi nu exista si oameni de omenie,care-si vad lungul nasului,isi vad de treaba si care nu se dau superiori gen "pupa,ba,locul pe unde trec,ca ti-am facut cinstea sa iti calc nenorocitul tau de oras de provincie,prafuit,sarac si uitat de Dumnezeu!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Angel , mergeti la manelele, micii, mileurile, carpetele, perdelele, vitrinele cu bibelouri si lustrele voastre cu ciucurei de cristale, si lasati Bucurestiul in pace. Mi s-a luat de tarani picati in Bucuresti care au mereu ceva de comentat.
    Poti afirma ca majoritatea "capitalistilor" nu au evoluat de la stadiul de cioban ? Fac ceva pe afirmatia ta : du-te la moldovenii tai imputiti, la ardelenii tai puturosi sau la dobrogenii tai tiganizati, sau din ce fund de lume vei mai fi si tu, si lasa Bucurestiul in pace.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu ai 100% dreptate Sir! Nu poti spune ca mizeria din Bucuresti se datoreaza doar provincialilor,e prea de tot! Fiecare padure are uscaturile ei si nu ma poti face sa cred ca nici un bucurestean nu arunca gunoi pe jos sau face magarii.Ai vazut ce fac suporterii stelisti sau altii pe unde merg in deplasare? Totul tine de aia 7 ani de acasa si daca esti prost si badaran esti si la Bucuresti si la taranoaia si nu te schimba nici dracu! Cabron asta isi merita porecla, sa stea cu prafurile lui!

    RăspundețiȘtergere
  5. De ce chiquita, te ustura ce am zis ? Faci parte din cele trei categorii de tarani enumerate de mine ? Uitasem o a patra categorie, mii de scuze : olteni prosti facuti gramada.
    Acum valea si strange balegarul din curte, e pacat de el sa se risipeasca. Mai creste o rosie din el, mai repari un zid la casa, stii tu mai bine. Te pup dulce.

    RăspundețiȘtergere
  6. Bucurestiul inainte de tigani si importul de provincie era mult mai curat.
    Cei mai murdari si mai imputiti oamenii pe care i-am cunoscut eu sunt niste tarani nenorociti pripasiti de prin afara Bucurestiului, intrati cu forta intr-un apartament de la parterul blocului in care locuiesc. Si care au crescut animale in balcon, porumbei de au facut ai mei alergie si exeme, porci si gaini. Am scapat greu de imputitii astia ca aveau copii prost hraniti si dezvlotati si ii dadeau de handicapati ca sa impresioneze judecatorul. Si a tinut cat a tinut, cu amenzi de la Sanepid si Directia de Sanatate si dat in judecata pentru neplata datoriilor la intretinere si pana la urma i-am dat afara si s-au carat.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mizerie mare este in multe locuri din lume nu doar in Bucuresti

    Un exemplu ilustrativ ar fi orasul Montreal:

    Ia documentati-va putin aici:

    http://www.geocities.com/emigrareincanada/SfOctMontrealHTM.htm

    http://www.geocities.com/pozecanadiene/HirtiiHTM.htm

    http://www.geocities.com/casamede2005/StraziHTM.htm

    http://www.garbagetown.com

    RăspundețiȘtergere