luni, 17 aprilie 2006

Cu rolele prin parc... din nou

Am fost si ieri in parc, chiar daca a plouat un pic... bine, un pic mai mult.
Progresele mele au fost notabile, cazaturile fiind mult mai artistice de data asta. Dar am avut protectie pe coate si palme asa ca nu am decat niste zgarieturi milimetrice cu care sa ma laud.
Am avut o aditie importanta la trupa, sora Alinei a venit si ea cu noi de data asta:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Si o poza cu toti pe role:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Alina, care a facut pozele, a avut grija sa nu apara in ele. De fapt apare intr-o poza, dar daca o pun pe aia se supara si Roxy si Alina. Daca suparam doar pe una din ele, mai mergea... dar cu doua surori... neah, prea riscant, mult prea riscant :P
Poze cu mine pe jos nu pun, lasati frau liber imaginatiei ;)
Mai sunt veverite in parc, dovada mai jos:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us si Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sfatul 7: nu mergeti pe role cu ceas Tissot la mana (sau similar), nu le rezista inchiderea. Si costa 100RON inlocuirea, aviz amatorilor.
P.S.: Pozele le-am editat un pic cu Adobe Photoshop CS si plug-in-ul Noiseware de la Imagenomic.

7 comentarii:

  1. ce camera foto ai folosit?
    zici ca a plouat dar tot ai fost in parc cu rolele.Si ai si cazut.Banuiesc ca ai dat de lucru masinii de spalat :D
    Ma oftici tot mai tare! Lasa, lasa..

    RăspundețiȘtergere
  2. Sora Alinei, nu se vede asemanarea?
    Bineinteles ca merge pe role mai bine ca mine, si uraciunea asta mica facea misto de mine pe tema asta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce subit ti-a revenit vederea :P
    Eh, daca as fi cu 10 ani mai tanar...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu si la mine. E adevarat ca incerc sa fiu javra, dar la 18 ani trag linia.

    RăspundețiȘtergere