marți, 28 februarie 2006

Review-uri

Au trecut cateva zile de cand mi-am luat W800i-ul nou si pot sa am o parere despre el. Dotarile lui nu se dezmint. Camera foto face poze reusite (un exemplu mai jos). Sunetul e bun atat in handsfree-ul inclus in pachet, cat si in MSI FT200-le luat pentru a putea vorbi liber si fara maini si fara fire. Nu pare sa aiba raza prea mare de actiune, se deconecteaza in mod inexplicabil. Din pacate W800i nu poate sa emita si ca headset ci doar ca handsfree din cate inteleg eu, ceea ce inseamna ca nu pot asculta mp3-urile pe MSI. Functia de mp3 player este bine implementata, la fel si cea de radio dar daca in primul caz castile sunt recomnandate in al doilea sunt obligatorii pentru ca ele functioneaza ca antena. Mp3-urile se pot pune pe card cu un utilitar numit Disc2Phone care din fericire poate fi folosit si cu cardul pus intr-un cititor dedicat, nu doar in telefon, viteza crescand simtitor (pana la 10x). Sunt curios daca accesul in telefon se poate face si prin bluetooth, pentru sincronizari de agenda si transfer de fisiere.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Shinobi... un film care merita vazut, care mie mi-a placut foarte mult. Povestea este despre 2 clanuri de luptatori din umbra, shinobi. Ei sunt alt tip de luptatori, diferiti de ninja obisnuiti. Fiecare are abilitati diferite, care il disting de ceilalti. Dar astea sunt chestioare bonus. In esenta se bazeaza pe principiul divide et impera, similar un pic cu Romeo si Julietta. Actiunea se petrece la inceputul erei Tokugawa.
Luptele sunt spectaculoase, peisajele iti taie respiratia, intriga este ineligenta, dialogul reusit. Efectele speciale sunt facute cu grija, bullet time este prezent. Actorii sunt buni, reusiti in rol, te atasezi de personaje.
Sunt impresionat!
Si iar ninge afara, dar ninge serios de tot! Fix inainte de trecerea in luna martie.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us