marți, 7 februarie 2006

Guess who's back...

Back again :P
A trecut aproape un an de cand nu am trecut pe aici... Multe s-au intamplat:
- am aflat ce gusturi proaste am in materie de femei
- sper ca am imbunatatit sus numitele gusturi
- in caz ca nu, nu-i nimic, sunt un snob arogant, ca doar asta merita undeva pe la 98% din muieri

Ce-am mai facut... Am devenit un criminal inrait, un contrabandist ordinar. Btw, daca vreti parfumele, camere foto, camere video, mp3 playere samd apelati cu incredere, eu va sunt omul.
Mi-am luat tot felul de jucarele, aproape ca sunt cel mai bun client al meu :)))
Cea mai noua achizitie e un sistem de sunet Altec Lansing MX5021, certificat THX. Are 2 defecte:
1. pas mare la modificarea volumului - which really sucks
2. fasaie, are zgomot de fond permanent
Nu e un sistem de tinut incet, e sistem de facut vecinii sa te reclame la politie :P. La putere maxima il inregistreaza aparatura de la Institutul de Fizica Pamantului :D

Hmmm... ma cert cu unii de pe forumul XtremPC pe teme cat se poate de stupide de genul 0.(9) = 1 si de genul replici de agatat muieri Nu pot sa zic ca nu imi place pe undeva sa fiu arogant si superior. Stiu ca nu ar trebui sa imi placa... dar macar nu sunt ipocrit pe tema asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu