sâmbătă, 18 februarie 2006

Amenda RATB

Ieri am uitat sa ma laud ca am fost prins de controlori RATB fara bilet si abonament asa ca mi-am incasat frumusel o amenda de 40RON, platita pe loc.
Avand in vederea ca nu erau in uniforma si ca pe fituica de amenda nu s-a trecut numarul controlorului sansele sunt destul de mari sa fi fost controlori pusi pe spaga.
Eh... pacatul lor, nu al meu. Macar au fost destul de politicosi, chiar un pic tematori. Serveste la ceva sa fii mai inalt decat media si sa arati cool :P

7 comentarii:

  1. io zic c-ai platit prea mult :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu zic ca..
    1. a platit suficient. Cam atat sunt amenzile, DAR...

    2. pacat ca nu le-ai cerut o chitanta/bilet, ceva pentru banii dati.. Eu asa as fi facut. Dar probabil pentru ca-ai zis ca aratai prea bine, nu te-ai mai coborat la nivelul lor sa parlamentezi. Am dreptate? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Am o tidula din aceea albstra pe care scrie valabil pentru persoanele prinse in flagrant.
    Proces verbal am spus ca nu am mai primit.

    RăspundețiȘtergere
  4. eu zic că... autobuz? ce-i aia!?!?

    RăspundețiȘtergere
  5. hehehehe, nice fedaykin... dreptu' la replica, aaa ? :P Sunteti o poveste fara sfarsit.

    RăspundețiȘtergere
  6. constat ca atunci era 40. acum 50 nu i rau :))

    RăspundețiȘtergere
  7. circula o poza pana acum ceva vreme " biletul sau abonamenteul dvs! ..te bat acum sau cand coboram ?" :))

    RăspundețiȘtergere