marți, 21 februarie 2006

Bored

Azi am reusit sa vand tot ce mai aveam in stoc, ceea ce e un lucru bun pentru ca vineri voi avea tot felul de jucarele si bunataturi: cosmetice, parfumele, electronice diverse... Am de gand sa fac un catalog, cu poze, descrieri si preturi pe care sa il pot trimite prin mail.

Incep sa cred ca forumul XtremPC s-a cam dus dracu' de cand autarhia (moderatorii si adminii adica) si-a cam pierdut discernamantul si contractul cu realitatea. Unul imi da warning pentru ca mi-am spus parerea, e adevarat ca in mod acid, dar fara injurii. Pe langa faptul ca nu era treaba lui partea respectiva, doar revista cerea intrebari. Altu', baiat aparent destept, are niste texte de o ura si pline de injurii de creatiile mele par zapada imaculata. Mai avem un smecheras arogant, posibil si materialist ahtiat de bani (cam cum sunt moldoveni din cauza saraciei lucii a zonei), care nu inteleg cum de poate fi moderator daca si-a dat "demisia" de pe forum. Si ultimul din adunatura sare cu gura pe mine, si se leaga de o remarca a mea pretinzand ca eu afirm ca prietena lui e curva... La care eu WTF!? de unde naiba i-a casunat asemenea gunoi? In fine, o sti el mai bine ce cu prietena in cauza. Parerea mea e ca amandoi sunt urati dincolo de posibilitatile de reparare ale smacurilor pe care le pot furniza eu.
Ca in orice sistem de conducere, sefiei i s-a urcat la cap, asa ca ar cam trebui decapitate, pentru ca asta nu pare sa realizeze ca a luat-o grav pe miriste.
Si mai incearca sa ma convinga ca eu sunt ala dus, greu sa mai aiba credibilitate dupa ce m-au barfit pe mIRC si s-au dat in stamba cu prostii idealiste fara contact cu realitatea vietii de zi cu zi.
Da-i dracu', nu am de ce sa salvez pe nimeni, o sa dea cu capul si daca au noroc invata.

5 comentarii:

  1. Relax. Nici eu nu prea intru acum pe forum. Si nu neaparat din cazua adminilor si moderatorilor, ci mai ales ca s-a dus naibii atmosfera de anii trecuti. Ori am imbatranit? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. E naspa; acum multa vreme am fost user activ pe-acolo; am revenit de curand - user nou. Dar e de tot rahatul : moderatori nazisti, topicuri de doi lei, mai nimic interesant, reticenta si discriminare fata de newbies. In sensul ca dintr-un motiv sau altul, moderatorii au senzatia ca daca esti newbie nu ai dreptul sa ai o parere diferita de cea a lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. boyarul, cred ca te-ai maturizat.. sau ca ti-ai schimbat prioritatile.

    Ice, ti-am dat la un moment dat un sfat prietenesc de a o lasa mai moale. Tu ai fost suparat pe viata la un moment dat, s-a reflectat in posturile tale pe forum, oamenii si-au format o parere despre tine.. precedentul a fost creat si chiar si acum esti judecat prin prisma trecutului. Ia-o si tu mai moale, fii mai diplomat, analizeaza si para-analizeaza o afirmatie de 3 ori inainte sa o zici / postezi... Bineinteles, daca iti pasa de forumul XPC. Ia-mi mesajul ca un sfat prietensc.

    RăspundețiȘtergere
  4. cabron. habar n-ai despre ce vorbeşti. ţi-o spune unul cu 12 ore de forum xpc pe zi. în ultimii 4 ani.
    sir ice, câte ore ai petrecut în total în compania (fizică) a fiecăruia dintre cei pe care îi împroşti cu noroi? oricum e super pueril ce scrii acolo.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu improsc cu noroi!?
    In cel mai bun caz pentru parerea ta doar raspund unor provocari.
    Nu vad de ce as petrece timp fizic in compania unor astfel de persoane.

    RăspundețiȘtergere