duminică, 13 iulie 2014

Mic dejun inspirat de Harpie

Harpia este domnisoara care imi ocupa o buna parte din ganduri si ma inspira, s-ar putea spune ca este muza mea daca ar fi mai o idee mai putin ca ea si mai mult cum o doresc eu. Din pacate nu putem avea tot ce dorim in viata, dimineata asta trebuie sa ma multumesc cu un mic dejun inspirat de gustul care il cred ca este al ei.


Reteta este simpla si usoara: sana de la Covalact intr-o cana Whittard pictata de mana, 2 lingurite rase de cicoare si 4 picaturi de Now Foods, Better Stevia Liquid Sweetener, Glycerite, Alcohol-Free, 2 fl oz (60 ml).

Sana are calciu si este hranitoare, cicoarea da o aroma aparte si usor amara, stevia vine sa completeze cu un substrat de dulceata greu de gasit. Savoarea rezultata este aparte si trebuie apreciata pe indelete pentru a-i percepe toate nuantele, exact ca ea.

Azi a fost randul unui baton de Atkins, Advantage, Caramel Fudge Brownie Bar, 5 Bars, 1.6 oz (44 g) Each pe langa sana.


Are gust bun, e hranitor, si completeaza planul meu de a da pierdute cateva kg vara asta. Everything can be upgraded, inclusiv si mai ales eu :D. Conteaza si faptul ca un astfel de mic dejun este foarte rapid preparat, mai ales diminetile cand am program si trebuie sa plec devreme de acasa.

A fost tare bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu