duminică, 13 iulie 2014

De vara

Sunt dintre acei barbati "defecti" care in loc sa tina sa dezbrace toate femeile vor sa o imbrace doar pe una. Vedeti voi, nu toti barbatii sunt niste porci, exista si mai rau, mult mai rau. Mai apare si cate unul ca mine care este de-a dreptul demonic - pentru ca vreau sufletul ei intai.

Rochita verde de sifon, de pe Sammydress.com a ajuns rezonabil de repede. E verde, culoare care nu imi place de fel, dar e preferata de o domnisoara speciala pentru mine. Lucratura mi s-a parut decenta, n-am vazut fire sau ate atarnand. Singurul defect de care am auzit e ca n-ar fi exact pe masura... dotarilor.


Cu tot cu transport a fost o idee peste 20$, nu mai stiu exact. Pentru mers la o limonada e foarte buna.

Tot de pe Sammydress.com am comandat un costum de baie dintr-o bucata, modelul mi se pare superb pentru ea si ar fi un contrast foarte reusit cu parul destinatarei. Mi s-a parut foarte classy si cuminte si totusi sexy intr-un fel care-mi aduce aminte de anii '40 - cand femeile puteau fi frumoase si atragatoare prin atitudine.


Cu tot cu transport a ajuns pe langa 11$, mi se pare un pret mic de platit pentru efectul care-l va avea purtat la plaja.

Tot costume de baie am luat si de pe Lightinthebox.com. Bine, recunosc! Si eu vreau sa scot femeia din haine. Dar macar fac asta cu bun gust, da?



La amandoua mi s-a parut deosebit designul si vreau sa le vad cum arata purtate in realitate, sunt sigur ca merita. Pentru ca au sosit separat si cel negru l-am dat deja pot sa spun doar la cel roz ca are niste discuri de cauciuc in cupele sutienului pentru protectie sau dat o forma deosebita sanilor. Discurile se pot scoate.

Toate costumele de baie le-am luat masura S, sper ca se potrivesc cat de cat la sutien pentru ca as prefera sa le admir si sa le supravietuiesc :D.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu