miercuri, 20 august 2008

Dobitocii Vodafone

Nu, nu ma refer la faptul ca penalii ailalti de la Orange aduc iPhone3G-ul. Ma refer la faptul ca intru in contul meu Vodafone, pe care ei m-au pus sa il fac, si nu imi da acces la plata facturii prin internet. Nu imi arata optiunea respectiva iar cand gasesc pagina folosind cautarea in site dupa cuvinte cheie degeaba fac click, primesc mesaj de eroare ca autentificare nu a reusit, desi eram logat in contul meu.
Altora le merge, pagina respectiva este imediat accesibila. Mie nu, indiferent de Internet Explorer 7 sau Firefox 3.
Dobitoci. Clientul este o creatura simpla iar ei trebuie sa ii faca sa ii fie cat mai usor sa le de banii, nici sa nu simta asta.

3 comentarii:

  1. Clientul este o creatură simplă, dobotocii de la Vodafone nu înţeleg asta, insă banii îi iau foarte repede . De ce am face lucrurile simple, când avem posibilitatea de a le complica? Doar nu vrei ca peste 10 ani să ai acelaşi număr de neuroni ca acum?

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ti-am mai zis sa treci pe Orange. sunt mai ingaduitori si politica lor mi se pare mult mai acceptabila decat a celor de la Vodafone.
    da`tu, capos cum te stiu, nu si nu.:)))

    RăspundețiȘtergere
  3. Orange aduc iPhone, atat e de ajuns cred.

    RăspundețiȘtergere