sâmbătă, 14 iunie 2008

De prin liceu

Mi-aduc aminte de niste povesti de prin liceu, ca tot m-a sacait cineva ca sunt nesociabil. In ordine destul de aleatoare, nu mai stiu care a fost ordinea in timp.
Am reusit cumva sa imi sparg sau rup baretele ramei ochelarilor, nu mai stiu daca la ora de sport la liceu sau acasa cumva. Cert este ca nefiind timp sa imi fac altii noi, mi i-a reparat taica'miu cu un elastic care sa mi-i tina pe nas. Mare distractie pe colegi, foarte ocupati sa rada de mine. Si intrebari desigur de genul "de unde e elasticul?" urmate de referiri la maica'mea. I-am indurat, ca pe atunci era mic si prost. In timpul orei s-a gasit cineva din spate sa imi trage de elastic o data, iar a doua oara m-am intors si i-am dat un pod de palma in frunte colegei care statea in spatele meu. Doar ca nu era ea de vina, cretinul din spatele ei era. Asa mi-a fost o rusine ca am lovit-o, nu pentru ca era fata, ci pentru ca nu era vinovata. Dar imi cam ajunsese sa isi bata joc de ceva ce a facut taica'miu pentru mine.
Candva la o ora de chimie trebuie sa facem un experiment cu apa oxigenata ca sa vedem cum desface rugina, sangele si nu mai stiu ca sa scoata oxigenul. Problema era cu sangele, trebuia sa fie proaspat. Pentru ca nici unul din vitejii aia care erau cool si populari si sociabili si ce smecheri erau ei pe terenul de fotbal nu a avut oua sa se bage, a inceput profa sa desfaca un ac din ala de siringa de unica folosinta. Nu se putea sa las o femeie sa faca asa ceva, deci m-am oferit eu. Mi-am tras o gaura in deget si m-am plimbat pe la vreo 10 epruubete sau mai multe. Dupa ora au tinut sa imi demonstreze in vorbe ce chestie de nimic am facut, ca si ei puteau face la fel sau si mai bine.
Cu toate astea, si altele, a fost vorba ca se organizeaza o excursie sa mearga mai multi colegi. M-am rugat si am reusit sa ii conving pe ai mei sa imi dea bani sa merg, voiam si eu sa incerc sa interactionez in afara liceului cu ei si mai era si o fata care imi placea in grup. A fost greu din cauza ca nu uitasera ai mei cum a fost in cealalta excursie in care fusesem cand eram mic, daca nu eram cu taica'miu sa aiba grija de mine nu se prindea nici o invatatoare ca m-am udat fleasca, ca e frig si ca nu am cum sa ma intorc sanatos acasa daca raman pana la ora oficiala de intors. Dar am reusit, vin si eu la liceu si spun ca as merge. Imediat colega in cauza s-a emis in eter ca daca vin eu, ea nu mai merge. M-am retras eu ca sa nu stric distractia altora.
Care e situatia acum? Diametral opusa, ca sa nu ma laud prea mult.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu