marți, 3 iunie 2008

Cica se inchide Ringo

Cel putin asta scrie intr-un mail pe care l-am primit. Sincer, nici nu mai stiu de ce l-am facut, adica de fapt din cauza cui am pus botul si l-am facut.
Retelele astea de socializare nu sunt decat o adunatura de inadaptati care nu au prieteni in viata reala si se amagesc ca nu stiu ce petarda expirata care pretinde ca e din Honolulu le este prieten pe HI5, MySpace, Zorpia si/sau naiba mai stie ce porcarie din asta.
Si cel mai penibil e cand dai peste cineva pe care il sau o cunosti in viata reala, si vezi cum online incearca sa se dea altcineva.
Eu de exemplu daca as avea prietena de cativa ani si as prinde-o pe HI5 dandu-se disponibila i-as spune "Cat de adevarat, la revedere, nu mai vreau sa stiu de tine". Poate un pic extrem, dar daca atat de putin respect are online, cat dureaza pana face la fel in viata reala?
Unii ar spune ca nu conteaza, dar eu cred ca juramintele de iubire nu se opresc in timp si spatiu la granita cu Internetul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu