marți, 22 aprilie 2008

Sceneta

Azi imi vedeam de treaba pe la birou, cand destul de brusc si neanuntat decat de niste nori si ceva prognoze meteo, s-au rupt cerurile si a inceput o ploaie naprasnica.
Prin jurul meu incepe forfota, discutie, agitatie ca deh, oamenii au timp liber probabil. Oamenii, adica femeile, ca sa nu se simta saracele discriminate si defavorizate daca spun ca ele bateau toaca de la inceput. Mare problema mare, ca ploua, se uda, se mozolesc etc. etc. Eu imi vad de ale mele probleme si necazuri, si desi niste liniste ar fi ajutat, n-am avut parte prea repede.
Solutia salvatoare, una dintre gaite a reusit sa isi convinga onorabilul consort sa vina sa o ridice cu masina. Adica era fix loc pentru inca 2 surate de suferinta ale caror chinuri neincepute au fost astfel curmate. In consecinta si prin urmare stolul de gaste a decolat spre promisa salvare si adapostul dorit.
Raman eu in liniste, in coltul meu, si ma gandesc... Nu au cerut femeile drepturi egale, ca nu le-a ajuns cel la cratita si cel la dormitor? Nu s-au batut vitejeste cu barbatii sa obtina tratament identic, dupa ce ca foloseau oricum hartuirea sexuala ca sa obtina mai mult? Nu-si sustin sus si tare cu orice ocazie independenta de barbati, cu aproximativ 2s inainte sa se roage sa fie ajutate? Nu am uitat de pomenit decat modul desigur altruist in care isi aleg cunostiintele, prietenii, iubitii fara sa tina de loc cont de posibilele avantaje materiale ce pot deriva.
Pentru ca au reusit sa demonstreze irevocabil, indubitabil si ireprosabil cat de interesate sunt, cat de ahtiate sunt, cat de oportuniste sunt pentru cel mai mic avantaj.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu