duminică, 27 aprilie 2008

Nimeni

Imi explica mie o pitzipoanca ca eu sunt un nimeni, pentru ca pe mine nu m-ar astepta nici o femeie, pentru ca sunt rau si injosesc oamenii... sau asa ceva, nu eram chiar atent la tot ce spunea. Ok, sa presupun ca ar fi adevarat, de amuzament.
De ce ar fi relevant pentru mine ca persoana daca ma asteapta o muiere, doua sau zece? Eu ma definesc prin mine, nu pe baza altcuiva. Aceasta e o greseala pe care o fac multe femei, sunt cineva doar daca au vreun bou pe langa ele a carui identitate sa o preia.
Sigur, isi permite sa zica de mine ca sunt un nimeni, are foarte multe motive sa se considere cineva si sa emita pareri avizate. Sa vedem:
  • are un job important, bine platit, unde e bine apreciata de colegi? Aaaa, nu, nu si nu.
  • ceva studii, facultate, ceva rezultate? Aham, nu, nu cred ca se poate spune asa ceva sau ca se va putea spune vreodata.
  • e persoana pe care se poate conta, e serioasa? Sigur, se poate conta pe ea sa stea la telefonul mobil jumatate de zi cu discutii extrem de importante despre subiecte ca oja, ratatul de prieten, ce film sa mai vada, ce club sa mai faca...
  • are vreun talent special? Desigur, stie sa faca misto si sa aiba grija ca nu o ia nimeni in serios.
  • are o relatie serioasa, stabila si indelungata? Pozele de pe HI5 confirma ce relatie serioasa si importanta are, nimic nu spune ce relatie serioasa ai decat poze cu un mic striptease si poze in care te freci de diversi prin cluburi.
Cand eram prin clasa a 5-a aveam un profesor de matematica destul de talentat care si un pic zurliu. Intr-una din zile a ramas ca venim baietii mai devreme, sa jucam fotbal cu el, eu am promis ca vin. Ei bine, nu am venit, pentru ca taica'miu nu m-a lasat sa plec fara lectia la Geografie invatata.
Ei bine, cand a venit ora de Matematica nu a fost deloc comod, si am invatat povestea cu baiatul care striga "Lupu'!". In viata ai responsabilitati si obligatii, daca vrei sa fii cineva trebuie sa inveti sa le respecti.
Eu am invatat asta in clasa a 5-a, pitzipoanca asta nu a reusit nici acum sa afle pe ce lume e. Stau si ma uit la cate un specimen din acesta, si sunt multe rau, si ma intreb cum de sunt in stare sa isi aduca minte sa inspire si sa expire in ordinea corecta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu