luni, 24 martie 2008

Oameni si caini

Tovarase Zoso, de cate ori auzim pe saptamana de oameni muscati de caini? O data? De 2-3 ori? Eu cred ca poate mai rar.
De cate ori auzim sau vedem la stiri oameni batuti de catre oameni? Oameni omorati de oameni? Oameni calcati de masina altor oameni? Cred ca nu e editie de stiri fara asa ceva, plus un mic viol sau un incest bonus.
Este aberant cred, si foarte probabil semn de imbecilitate absconsa, sa pretinzi unui animal un comportament pe care nici oamenii nu il au fata de semenii lor.
Am fost muscat de caine anul trecut, mi-am facut antirabic si dupa ce mi-au trecut dracii initiali am realizat ca de la mine trebuia sa ma astept sa stiu sa ma feresc. Nu am cum sa pretind o reactie elevata si rationala unui animal.

2 comentarii:

  1. Deci tie ti se pare normal sa vezi haite de 15-20 de caini traversand strada?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mie mi se pare normal sa ma duca mintea sa ii ocolesc. Nu cred ca am sanse sa ii conving pe ei sa ma ocoleasca pe mine.

    RăspundețiȘtergere