sâmbătă, 1 martie 2008

Alte pizde proaste

Parte din eforturile mele de a arata cat de cat ok, am incercat azi sa ma duc la un tuns mic. Nu mare lucru, doar cat sa imi aranjeze contururile.
Din pacate nu s-a putut intrucat pizdele alea proaste de la frizeria aia de cacat de pe Mihai Bravu am plecat injurand vacile alea nenorocite printre dinti pentru ca au bagat in fata mea vreo 4 rahati nenorociti, 2 adulti si 2 cacati mici cu ochi. Am stat cuminte si am asteptat, am indurat primele 3 jeguri dar la al patrulea m-am sculat si am plecat. Daca e pe asa, inseamna ca nu au nevoie de banii si bacsisul de la mine.
Din pacate pentru mine nu am putut sa le pizduiesc acum, trebuie intai sa ma intorc de la CeBit. Sambata viitoare e destul timp pentru asta, daca nu am altceva mai bun de facut. Cum ar fi sa ma cac.
Ma duc sa-mi cumpar masina de tuns, vad ca trebuie sa o rezolv pe asta tot eu.
P.S.: sa nu-ti bagi pula in ea de decenta si bun simt? Si cand ma gandesc ca de fiecare data spuneam fiecareia din proastele alea ordinare sa fie atenta sa nu ma agate cu piepteanul de alunita de pe chelie. Si de fiecare data spuneam degeaba. Bai, da' mult a durat pana mi s-a sictirit de futincuristele alea traseiste nenorocite. E ceva sa te duci la aceeasi frizerie de 25 de ani.

2 comentarii: