miercuri, 7 iunie 2006

6.06.2006

Da, dom'le, o zi teribila pentru umanitate! Toata omenirea a stat cu sufletul la gura. Aparent am supravietuit, in ciuda aventurilor din aceasta zi fatidica.
Mi-a venit o notificare ca am un ceva la posta. Intai m-am dus la colete, la Oficiul Postal 45 care este magazia de colete pentru Oficiul Postal 22. Am stat frumos la coada si am aflat dupa ce s-au chiorat 2 exemplare de Fulga la biletul scris cu caractere satanice ca trebuie sa ma duc la Oficiul Postal 22 care e la 10 minute de birou, nu sa vin la Oficiul Postal 45 care e la blocul turn, pe langa Sala Palatului.
Dupa aceasta veste devastatoare pentru psihicul meu fragil deja subminat de sampania si sucul dat de un prodecan cu ocazia zilei de nastere a unei nepotele, si de shaorma de vita cofinantare proprie in natura am purces vitejeste sa imi infrunt soarta crudela la Agentia de Voiaj CFR care e langa McD-ul de pe B-dul Elisabeta.
Acolo am luat biletelul de ordine si m-am dus la ghiseu unde o persoana de sex feminin la care te puteai uita fara ajutor de bauturi cu alcool peste 4% era asediata de un dobitoc din specia manelist manelistibus care in mod similar cu curca beata din care se trage si gaina cu capul taiat care se invarte bezmetica prin curte cu care se inrudeste nu stia ce mama dracului vrea la sufletul Fulgei de serviciu.
Tanti m-a bagat repejor in seama (baiat finut, o idee de parfum, haine curatele, accesorii de firma...) si m-a rezolvat repede cu biletele pentru delegatia la Sinaia. Doar aveam un post-it cu numerele trenurilor, orele, zilele si locurile necesare. Deh, internetul zilele astea... Da, vineri si sambata va trebui sa supravietuiti fara mine, pentru ca sunt la Sinaia.
Buun. O iau inapoi pe jos pe Brezoianu, Victoriei samd pana la Oficiul Postal 22, accesorizat de o Coca Cola de la McD ca sa fac fata vietii ce ma loveste fara mila. La Oficiu nimeresc la coada care a durat cel mai mult, si a trebuit sa ma uit la tzatzele unor studente sumar imbracate ca sa treaca timpul. Ce tortura! Vai mie! Ajung in fine la ghiseu, le dau biletul si iar conferinta intre Fulga 2 si 3 (clasificate dupa numarul ghiseului) pentru ca nici ele nu stiau ce invocatie satanica era scrijelita acolo. Nu stiu prin ce interventie divina se lumineaza si ma trimit la ghiseul de mesagerie, unde incasez inca o veste ce ameninta sanatatea mea mentala: daca pachetul e trimis pe firma nu pot sa mi-l dea doar cu buletinul meu. Nu i-a iesit pasienta, era numele dobitocului scris mare si clar pe plic :D.
Si la final am aflat de ce am batut eu atata drum aiurea: un dobitoc de la Posta s-a gandit sa imi faca un bine si pentru ca plicul cu niste reviste amarate de la o Comisie UE era ferfenita i-a mai tras un plic de plastic peste si l-a trimis la Oficiu ca sa il ridic eu personal cat mai intreg posibil. Saracul, o fi vazut acolo ca-i de la Comisia UE nu stiu care, adresat Agentia de Conducere Program National CALIST si o fi ramas interzis... pentru 3 reviste amarate, gratis si fara valoare pe care de-abia ma uit eu cand mor de plictiseala si caut motiv sa nu ma duc sa o inoportunez pe d-ra de la IAC (probabil vreun inger sub acoperire, eu nu imi explic altfel cum de poate sa rada la prostiile mele).
Hmm, asta era mai buna in blog-ul meu (initial am comentat la postul lui Tudor - http://www.it-base.ro/blog/Offline/cifra_fiarei_toata_lumea_patura_n_cap/). Lasa, ca s-a inventat copy/paste :D.
P.S.: Stim noi cine a dat chix, ca nu mi-a sarit tandara ieri si nu am executat pe nimeni. Nici chiar pe Fulga aia expirata din troleu care m-a calcat pe picior si nu si-a cerut scuze. M-am gandit ca o folosesc exemplu cand mai apare cate unul din asta pe care il cauta moartea pe acasa si nu il gaseste pentru ca e pe strada si le face morala tinerilor cu ce era pe vremea lui si ce educatie se primea pe atunci.

2 comentarii:

  1. ete a stat toata lumea cu sufletu la gura. uite ca eu am fost asa ocupata incat am si uitat ca e 06.06.06. mi se pare o prostie, cum a fost si cu trecerea in noul mileniu. superstitii de babe! sau mosi :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Dubla trecere in noul mileniu, ca sa fim exacti pentru ca netotii aia de americani (care nu-s chiar asa idioti daca iti dai seama ca au vandut aceeasi chestie de 2 ori) au frecat-o cu campanii de marketing ca trecerea de la 1999 la 2000 e noul mileniu si pe urma au mai facut-o o data la trecerea reala calendaristica.

    RăspundețiȘtergere