vineri, 26 mai 2006

26 mai

Ziua asta a ajuns sa fie importanta pentru mine pentru ca in urma cu ceva ani am invatat cum sunt oameni. O parte din mine a disparut, din cauza dezamagirii, iar o alta parte, pe care o credeam uitata s-a trezit.
Nu e cel mai intelept lucru sa inveti pe cineva sa minta, sa insele, sa fie egoist si sa isi bata joc de ceilalti. In special pe cineva ca mine, care nu se poate lauda cu calitati de genul compasiune, mila, iertare.
Fiecare isi alege drumul sau, trebuie doar sa mearga pe el. Al meu duce la X-Men III, de-abia astept sa il vad pe Wolverine. Visez la gheare ca ale lui... Imi place cu adevarat personajul.

2 comentarii:

  1. Am vazut Xmen ieri la premiera...dezamagitor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Filmul a fost cam apa chioara, ceea ce totusi a fost mai bine decat apa de ploaie care a fost Codul lui DaVinci.
    Si nici n-a avut pretentiile asa mari. Dar a fost ok, a fost ceva bataie pe acolo.
    Bineinteles ca eu as fi rezolvat-o pe Phoenix, doar as fi fost un mutant cu control absolut asupra energiei asa ca nu aveam de ce sa imi fac griji.

    RăspundețiȘtergere