sâmbătă, 11 mai 2013

Tot eu ala rau

Sa recapitulam, am niste studii de caz interesante:
1. tu vii la mine sa ceri o favoare, eu te ajut fara conditii, singura sugerezi sa mergem la film
sase (6) luni de zile o tot amani, dar imi aduci aminte ca trebuie sa mergem la film
dupa indeajuns de mult timp incat sa se duca naibii si rabdarea mea, ti-o platesc
daaar tot eu sunt ala rau pentru ca fac urat daca nu primesc ce vreau cand vreau

Yep, in gunoiul de minte feminina, 6 luni inseamna ca e cand vreau eu.

2. dau peste tine online, jucam D3, constat ca ma pot uita la pozele tale de pe fb fara sa imi crape lentilele de la ochelari. si mai ai si pisici, OMG, l-am prins pe D-zeu de un picior pentru ca majoritatea muierilor au o problema cu pisicile. pe scurt, le urasc.
vorbesc frumos, bag in seama, hai in parc, hai la film, tu o iei cu da, dar sa nu am asteptari. eu sunt relaxat, pnm, am invitat fata in oras nu la starea civila, ce dracu'. si o tot amana, si e falita de nu mai are nici net, s-a ingrasat, e nesociabila... eu am zis o vorba, ma tin de ea pana o vad in viata reala si daca e sa constat ca e de fugit mancand pamantul sunt pregatit, am niste perechi de Ellesse super comozi.
in fine, imi iau ignore pentru ca i-am zis ca n-am eu norocul sa sara ea pe mine din prima si sa ma bage in coma de la deshidratare. ca nu i-am vorbit frumos.

Pai Fulga lui Dumnezeu, 3000 de mesaje alea din urma ce dracu' sunt ca doar le-ai citit si ai raspuns, la 3001 ti-a cazut drobul de sare brusc pe tastatura?

3. o prietena comuna, cel putin mie imi este prietena, ca ei nu stiu daca ii este  la cat o minte, ne face cunostiinta. prima mea impresie e ca poti scoate tarancuta din Bacau dar nu si Bacaul din tarancuta. pentru ca ma stiu dobitoc judgemental si cu God complex, hai sa vedem daca nu ma insel. fata are interese tangentiale cu ale mele, poze, blogging, animale de companie. din pacate are si gusturi inspre mizerabile in materie de barbati, as pune poze, dar mi-e jena ca m-am pus in balanta cu asa ceva. ii arat varianta demo de Alex 3.4, care e prezent, asculta, care mai aduce o floare, o atentie, care te trateaza ca pe o printzesa - atat cat il duce mintea de misogin cinic si ironic desigur. si iesim in oras, film, parc, tinut de mana. la care eu in prostia mea de romantic incurabil, ce se gaseste la vreo 7m de gheata sub suprafata inimii mele, ma gandesc ca poate e posibil sa i se mai sofisticheze gusturile fetei la barbati spalati, educati, atenti care te mai maltrateaza si cu o vorba buna nu numai cu critici acide.
doar ca problema, reuseste sa descopere ca in inima ei, si probabil si intre picioare dupa curajul brusc descoperit si afisat, e un altul. in timp ce continua sa se vada cu "fostul" si iese in oras cu mine, pe interese diferite. departe de mine de a nega virtutile economiei de piata, doar din asta traiesc, numai ca perioadele astea de testare demo / trial / shareware se mai si termina.

Daca ma uit bine, am casa, servici si ocazional si din accident un comportament decent si educat. Tu ce aduci? Pai arati bine, cand n-ai cosuri. Si acele interese comune. Si posibilitatea ca undeva, candva sa te maturizezi si sa stii ce vrei si sa vrei ce e bine pentru tine.

2 comentarii:

  1. si te miri de ce ramai in varianta demo !? doar acest post ti-a taiar macaroana bai boss , vezi tu eu asta aduc : lipsa totala de gelozie ( care poate fi o boala grea ) , rabdare si incredere ... imi zici ca poate o sa ma maturizez dar ce sa vezi ... pune-te in locul meu sa vezi cat de stupid mi se pare ceea ce ai scris, dar dupa cateva zile bune de stat si fiert in ideile astea nebune, ce sa-nteleg ? ai scos-o in oras si i-ai aratat varianta demo a :)) bv tie dar varianta asta demo tine fix pana ai ajuns intre picioare si stii bine asta. asta e diferenta intre noi ,eu nu am o varianta demo :) sunt freeware !

    RăspundețiȘtergere
  2. Am gresit mult in privinta nr. 3, nu merita nici increderea si nici respectul meu, dupa cum am ajuns eu sa realizez in cele din urma.
    Nu-mi place teribil de mult ce am facut si nici nu-s foarte mandru, dar chiar nu mai accept sa fiu luat chiar de ultimul fraier.
    Pacat, varianta full are mult mai multe optiuni activate si altele care pot aparea in timp. Oh well, vor fi pentru alta.

    RăspundețiȘtergere