marți, 5 aprilie 2011

Vis SF la 4 dimineata

Am visat ca am calatorit in timp, undeva prin Spania/Italia Evului Mediu si pentru ca aia erau  niste inapoiati care aveau o problema cu mine am devenit mercenar si asasin. Dar primul asasin care folosea marketingul ca sa isi vanda serviciile, cu poster facut cu poza noaptea in care nu se vedea nimic din mine decat varful sagetii, ca sa ii terorizeze ideea.
Comunicarea cu secolul 21 era o mica problema pe care am rezolvat-o folosind fire de cupru trecand printr-un camp spatio-temporal ce facea legatura intre trecutul actual si prezentul normal. Cuprul era metalul care exista de-a lungul intregii perioade si are proprietatea ca nu rugineste.
Cu banii castigati se pare ca imi facusem in prezent o casa inteligenta in care locuia cel putin Bilbo, acum chiar batranel si cu probleme de sanatate. Asa ca am programat casa sa activeze un scut in jurul ei in suprafata caruia temperatura sa fie constant 26 de grade cu o umiditate de 50-60% variabila cu un factor random de 7, ce se putea mari ca sa il urmareasca pe unde pleca Bilbo.
Iar pentru problemele lui de sanatate am activat un T-100 care sa il supravegheze permanent si sa ma anunte daca se intampla ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu